Modri oval je na osnovi B-maxa ponudil še dve bolj robustni različici, namenjeni družini in poslu. Oba fordova avtomobila, tako potniški tourneo courier, kot dostavni transit courier, pa se lahko ponašata z "ecoboost in my connect" tehnologijo. Osnovni ceni obeh sta pod psihološko mejo 15 tisoč evrov, pri transitu courierju pa je možno "odbiti" še DDV.
Ford letos največ pozornosti namenja prenovi linije dostavnih vozil, ki je v tem trenutku s prihodom dveh izpeljank modela B max: transita courier ja tourneo courierja, popolna. Ta na 4,15 metra ponujata zajeten prostor za tovor in potnike in veliko robustnosti za posel in prosti čas.
Ena od poglavitnih prednosti fordove linije dostavnih vozil je po besedah vodilnih implementacija kinetičnega dizajna, tudi v ta oblikovno manj všečen razred. S tem so tudi tovrstnim modelom namenili bolj všečno in predvsem bolj dinamično podobo, ki zmore obrniti tudi kakšno glavo mimoidočih. Tako sta tudi courier dvojčka dobila značilno veliko odprtino za zajem zraka, ki je pri potniški različici pri bolje opremljenih različicah tudi obrobljena s kromom. Platformo si delita s fiesto in B-maxom, a se s prostornostjo v notranjosti kosa z družinskim enoprostorcem C-max, ki ga po velikosti 708-litrskega prtljažnega prostora celo prekaša.
LUE LISÄÄ: Ford C-max – zategovanje gub prineslo “aston martinovo” masko
Zadek je v prid prostornosti prtljažnega prostora oglat, za več svetlobe in boljšo preglednost navzven skrbijo velike steklene površine. Zadnja vrata so v prid lažjega vstopanja v vozilo serijsko drsna, med prednostmi je še nizek nakladalni rob prtljažnika. V dostavniku transit courier lahko prevažamo za 2,3 kubična metra tovora, v dno kabine lahko potisnemo predmete do 1,62 metra dolžine. Serijsko je na voljo trdna pregradna stena, za doplačilo pa preklopna mreža, ki v primeru, da zložimo sopotnikov sedež, omogoča prevoz predmetov do dolžine 2,59 metra.
Tehnoloških pripomočkov kot pri osebnih
Notranjost je enaka kot pri B-maxu, po kakovosti pa ne zaostajajo tudi materiali. Enako kot pri osebnem programu vozil pa tudi dvojčka courier premoreta številne napredne tehnologije v stilu sistema sync, tovarniške navigacije, ogrevanega vetrobranskega stekla ja järjestelmä my connection audio. Enako velja za tehnološke pripomočke.
Notranjost je zasnovana uporabno, s prostorom za fascikel formata A4, predmete lahko odlagate pod prednja sedeža, poseben prostor so namenili povezavi z mobilnimi napravami, kot so pametni telefoni in tablice. Dostavnik se on na voljo z dvema paketoma opreme (Ambiente in Trend), potniška različica dodaja še najbolje založen paket opreme Titaani.
Na izbiro je en bencinski pogonski agregat, in sicer 1,0-litrski trivaljni turbobencinar z 74 kilovati moči, ter dva turbodizelska motorja, 1,5 TDCi z 56 kilovati teho ja 1,6 TDCi z 71 kilovati moči. Vsi motorji so kombinirani z ročnim petstopenjskim menjalnikom.
Oba pod mejo 15 tisoč evrov
Dostavnik v bencinski različici stane najmanj 14.330 evrov, s šibkejšim dizlom stane 14.600 evrov, z močnejšim pa 14.880 evrov. Cene za potniški tourneo courier se brez popustov na ceniku začnejo pri 14.760 evrih za trivaljni bencinski agregat, dizla he ovat dražja za 210, vastaavasti 490 euroa. Ford tudi za linijo dostavnih vozil ponuja podaljšano štiriletno jamstvo brez omejitve kilometrov.
Lisää tietoa:
www.ford.si/tourneocourier , www.ford.si/transitcourier