Jos logot olisivat rehellisiä, luultavasti kukaan ei ostaisi monien merkkien tuotteita. Tarkista, mitä brändejä kutsuttaisiin ja miltä niiden logot näyttäisivät, jos ne myyvät totuutta.
Bi še kupovali izdelke in uporabljali storitve znamk, kot so McDonalds, Apple, YouTube, Netflix, Nintendo, Disney, Playboy, Microsoft in Yahoo, če bi bili njihovi logot iskreni? Poučili smo se že o skritih sporočilih logotipov, spoznali, kako bi bili videti, če bi nanje neposredno vplivali njihovi izdelki, zdaj pa si poglejmo še, kako bi bili logotipi videti, če bi bili iskreni.
LUE LISÄÄ: 15 piilotettua viestiä kuuluisista logoista
Sarja Honest Logos, ki prikazuje logotipe in imena blagovnih znamk, če bi te pripovedovale resnico, je zakrivil švedski oblikovalec Viktor Hertz. Že od leta 2011 jo pridno dopolnjuje, ubežati pa mu ni uspela prav nobena korporacija, ki nam laže v obraz.