Reseptikauppa on ollut auki aikoja sitten, minkä vuoksi tämän päivän pakkauksilla on paljon suurempi paino ja rooli tuotteen myynnissä kuin ennen. Voima on tärkeä tekijä, sillä se ei ainoastaan suojaa tuotetta, vaan sen on myös annettava sille lisäarvoa. Seuraavat innovatiivinen pakkaus enemmän kuin onnistunut.
Daj kaj nase, ne samo vase. Embalaža ni le zaščita izdelka, ampak ključen del upravljanja blagovne znamke, saj je ona tista, ki komunicira s kupcem in je tako velikokrat jeziček na tehtnici. Zato je ključno, da ga predstavi v karseda dobri luči. Bodisi s svojo obliko, materialom ali barvo. Nalogo embalaže si tako še zdaleč več ne gre predstavljati zgolj kot nekaj, kar varuje izdelek, da pride nepoškodovan do potrošnika, ampak kot izdelek sam po sebi. Saj kot obleka naredi človeka, v veliko primerih embalaža naredi izdelek.
LUE LISÄÄ: Tulevaisuuden pakkaukset: Biohajoavat elintarvikepakkaukset Tomorrow Machinelta
Tisti, ki še vedno dvomite v moč embalaže, pa premislite o tem. Časa za nakup imamo vedno manj, zato velikokrat kupujemo v naglici. Prepoznavna embalaža nam pri tem sila olajša nakup, saj v množici istih izdelkov, ki vsi tekmujejo za našo pozornost, hitreje pridemo do želenega. Obenem je embalaža kot ljudje na recepciji. Lahko imamo še tako nobel hotel, a če vas bo osebje ob prvem stiku razočaralo, se boste težko še kdaj vrnili. Za izdelke z inovativno embalažo, ki jih predstavljamo v nadaljevanju to ne velja, saj bodo na vas gotovo pustili dober vtis.