Ärsyttääkö sinua kollega, esimies, ehkä anoppi? Mitä voit tehdä, jotta hermostuneesta ihmisestä pääsee helpommin yli? Tapaamme monia ihmisiä päivittäin ja on loogista, että jotkut heistä käyvät hermoillemme. Mitä voit tehdä estääksesi heitä juomasta vertasi ja tehdäksesi heidän kohtaamisestaan siedettävämpää? Onko parasta vain välttää niitä, onko parasta teeskennellä? Kumpikaan ei ole paras ratkaisu. Tässä on kolme periaatetta, jotka auttavat sinua pääsemään yli ihmisestä, joka käy hermollesi ja jonka kanssa haluat olla tekemisissä mahdollisimman vähän.
Bežanje od problemov je najslabše, saj nas prej ali slej ulovijo. To velja tudi pri vprašanju, kaj storiti, da boste prenesli človeka, ki vam gre na živce. Seveda bi bilo najlažje, če bi se mu lahko izogibali, a kot teeskentelee je to naporno in ni vedno mogoče. Zato raje upoštevajte naslednja tri načela, s kateri boste lažje prenesli človeka, ki vam gre na živce.
LUE LISÄÄ: Tosielämän Romeo ja Julia, jotka tapasivat Snapchatissa
Kaj storiti, da boste lažje prenesli človeka, ki vam gre na živce?
Načelo preprostosti
Z ljudmi, ki vam gredo na živce in s katerimi želite imeti čim manj opravka, ne načenjajte tem iz zasebnega življenja. Ne delite z njimi podrobnosti iz svojega vsakdana, držite se tem, kot so vreme, filmi, oddaje, šport, razprodaje ipd. Bodite kratki in jedrnati, da lahko pogovor vsak hip končate in odidete dalje.
Deljenje komplimentov
Z laskanjem človeka najhitreje omehčamo. Tako ga razorožimo, če so občutki obojestranski, se pravi, da si gresta na živce oba, a situacija narekuje, da morata reči besedo ali dve, pa se s tem postavite v superioren položaj in izpadete ”pametnejši”. Izbira komplimenta ni tako zelo pomembna, saj vsaka vrsta razelektri situacijo in povzroči, da obrambni zidovi ”nasprotnika” padejo in nima drugega, kot da postane vsaj drobec prijaznejši in znosnejši. A pri tem se ne poslužujte tehnike realizma, torej opisovanja in petja hvalnic na dolgo in široko. Bodi kratki kot črtice in ne kot romani Dostojevskega.
Postavite mejo
Najlažje je, če že na začetku pogovor časovno zamejimo. Najbolje je to storiti, če ga začnete z besedami: ”Saj vem, da ste zelo zaposleni” ali pa ”Ravno sem na poti na sestanek, lahko …” oziroma ”Žal imamo zelo malo časa, ker …”. Saj ste razumeli, kajne? Tako boste kar najhitreje opravili s človekom, s katerim želite imete karseda malo opravka, ne da bi pri tem delovali nesramni.