Mercedes-AMG GT Roadster on kattoton versio nykyisestä urheilullisimmasta autosta kolmisakaraisella tähdellä. Saatavilla on kaksi johdannaista, nimittäin lähtötason (AMG GT Roadster) 476 hv:lla ja tehokkaampi (GT C Roadster) 557 hv:lla. Samalla tämä on Roadsterin tehokkain versio, jossa on monia teknisiä ominaisuuksia äskettäin debytoineen GT-perheen tehokkaimmasta AMG GT R -kupeesta.
Mercedes bo na pariški avtosalon pripeljal brezstrešno navezo malli Mercedes-AMG GT, in sicer modela Mercedes-AMG GT Roadster in Mercedes-AMG GT C Roadster. Oba razpolagata s 4-litrskim biturbo motorjem V8, le da pri prvem ta zmore 476 KM (350 kW, najvišji navor 630 Nm), agregat močnejše izpeljanke pa iz sebe lahko iztisne 557 KM oz. 410 kW, kar je le 20 kW manj kot prvak razreda GT AMG GT R (najvišji navor 680 Nm). GT C se od 0 do 100 km/h izstreli v 3,7 sekunde, za trohico manj zmogljiva različica pa za to potrebuje 4 sekunde. In medtem ko slednji zmore hitrosti do 302 km/h, se GT C-ju merilnik ustavi pri 316 km/h.
LUE LISÄÄ: Mercedes-AMG GT R: muut kuljettajat ovat vihreitä kateudesta!
Mercedes-AMG GT C Roadster si je od modela AMG GT R sposodil precej športnega znanja. Med drugim krmiljenje zadnjega para koles (ta spreminjata kot in s tem pomagata pri vožnji skozi zavoje) in elektroninen tasauspyörästön lukko na zadnji premi, ki ga dopolnjuje športno vzmetenje AMG Ride Control. Podobnost se odraža tudi v mišičastem videzu in nadstandardni standardni opremi. Moč na zadnja kolesa prenaša prilagojen 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik AMG Speedshift DCT 7, ki se ponaša s krajšimi razmerji (zgolj sedma je daljša). Na voljo so štirje načini vožnje (od udobne do karseda poskočne ter takšne po lastni izbiri), in sicer C (Mukavuus), S (Urheilu), S+ (Sport Plus) in I (Individual).
Če vam to ni dovolj, lahko za model Mercedes-AMG GT C Roadster (ta ima vgrajeno tudi litij-ionsko baterijo) izberete paket Ankat, joka on menjalnik prikrojen za dirkalno stezo, dodelan pa je tudi zvok iz izpušnih cevi. Streha je mehka in trislojna (na voljo v bež, črni in rdeči barvi), po okvirju pa se pretakajo aluminij, magnezij in jeklo, ki zagotavljajo, da težišče avtomobila ostaja pri tleh. Razpre se v 11 sekundah, voznik pa jo lahko zapira in odpira 50 km/h nopeuteen asti. Za zvok v dvosedežni potniški kabini skrbi edinstven prostorski avdio sistem Burmester, za rohnenje samega avtomobila pa znani variabilni izpušni sistem, ki ustvarja zares edinstven športni zvok motorja. Brezstrešni različici modela Mercedes-AMG GT bosta v salone zapeljali jeseni 2017. Cena za zdaj ostaja neznanka.
Mercedes-AMG GT Roadster (2017):
Lisää tietoa:
mercedes-benz.com