Tunnette varmasti kaikki Formula 1:n, jossa Mercedes-Benz on ollut aktiivinen useiden vuosien ajan. Vähemmän tunnettu on myös FIA-yhdistyksen GT3-kilpailu, johon kolmisakarainen tähti nenässä merkki näyttää ruokahaluaan. Myöhemmin kilpa-autoa seurasi siviiliversio, jonka konepellin alla noin 600 kimaltelevaa varista piti "kysyä housuja" Porsche 911 GT3:sta.
Tako so pri Daimlerju za Ženevo pripravili tekmovalno GT3 različico malli AMG GT, ki nadomešča kultnega SLS AMG. Oblikovno je poreklo sicer nezgrešljivo, kljub temu pa so dirkanju primerno razširili koloteke, mu dodali še agresivnejši body kit, na zadku pa je mesto našlo tudi ogromno krilo ali bolje rečeno spojler. S tem je za aerodinamiko poskrbljeno, kakor tudi za še večji pritisk k tlom in boljši stik s podlago.
Znotraj je poleg obvezne kletke in ostalih ojačitev, GT3 racer dobil tudi številne dodatke iz karbona, taisti material pa krasi tudi školjkasta sedeža s šest točkovnim varnostni pasovjem. Pred voznikom pa je prav tako po regulaciji tekmovanja dvokraki dirkalni volan s številnimi stikali za nastavljanje delovanja različnih parametrov avtomobila, za njim pa velik zaslon, ki služi kot instrumentna plošča.
Čeprav so glede tehničnih podatkov pri Daimlerju še dokaj skopi s podatki, pa so določeni priznani mediji že “izvohali”, da naj bi 4,0 litran V8 biturbo motor iz serijske različice zamenjal motor iz starejšega brata SLS AMG. Poznavalci bodo vedli povedati, da gre za 6,3-litrski V8 motor z močjo okoli 600 KM.
LUE LISÄÄ: Mercedes AMG GT – ena od zvezd prihajajoče Sonyeve igrice Drive Club
Vodstvo Daimlerja pa je govorice še podkrepilo z informacijo, da naj bi po lansiranju modela za GT3 tekmovanje, pripravili tudi “cestno” različico modela AMG GT z GT3 končnico, s katero naj bi konkurirali porscheju 911 GT3.
Lisää tietoa:
mercedes.com