Oli vain ajan kysymys, milloin suosittu Mercedes GLC sai AMG-hoidon. Hän sai ylimääräistä ratsuväkeä ja parannuksia. "Kaksipaikkainen" Mercedes-Benz AMG GLC63 on ensimmäinen GLC, jossa on Bi-Turbo V8 -moottori. Se saa ensi-iltansa kuun puolivälissä New Yorkin autonäyttelyssä.
Mercedes-Benz AMG GLC63 bo na voljo kot klasični SUV in Coupe. Pri tej izvedenki bomo lahko izbrali tudi različico S, ki je še močnejša od osnovnega modela z biturbo motorjem V8, joka lepää 470 KM ja 650 Nm navora. S-ova konjenica šteje 503 ‘konjev’ ja 700 Nm vääntömomentti. Za boljši izkoristek moči ima zadaj delno zaporo diferenciala, v službi večjega izkoristka moči pa je tudi širši kolotek zadaj in nastavljivo podvozje.
LUE LISÄÄ: Mercedes AMG-GT – urheilija, jolla on Formula 1 -tietoutta
Za prenos moči na kaikki neljä pyörää je zadolžen 9-stopenjski menjalnik. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekuntia, GLC AMG63 S pa potrebuje še manj, in sicer le 3,7 sekuntia. Na voljo so trije vozni profili, in sicer Comfort, Sport in Sport+ (Coupe S ima tudi način Race), ki imajo različno odzivnost stopalke za plin, menjalnika, krmiljenja in vzmetenja.
Podnevi je lahko Mercedes-Benz AMG GLC63 pohlevna ovčica (beri: družinsko vozilo za razvažanje otrok), ko ugasnejo luči pa odpremo lupute v izpuhu in nastavimo glasnost izpuha za dramatično zvočno kuliso. Potniki se usedejo v športne sedeže iz usnja in mikrovlaken Dinamica, voznik pa prime za AMG Performance ohjauspyörä.
Galerija – Mercedes-Benz AMG GLC63:
Lisää tietoa:
mercedes-benz.si