Mercedes-Benz S-sarjan Coupe näyttää siltä, että se olisi vasta äskettäin saapunut teille. Mutta aika lentää nopeasti, ja niin tämäkin coupe sai remontin. Hänelle ruiskutettiin botoxia poskilleen.
Uradno bo sicer predstavljen na Frankfurtin autonäyttely, mi pa vam lepotca v treh najmočnejših različicah razkrivamo že kar zdaj.
Mercedes-Benz S560 Coupe
Zunanje spremembe so pri S560 Coupe praktično enake kot pri ostalih, manj zmogljivih modelih. Tega smo izbrali, ker je še zadnji v vrsti kupejev S, preden besedo Benz zamenja kratica AMG. Kupe S ima tako spremenjeni edessä ja zadnji odbijač, ravno tako edessä ja zadnje žaromete, kjer so zadnji popolnoma v OLED-tehnologiji. Tisti najbolj pozorni bodo opazili še spremenjene nastavke izpušnih cevi. Sisustus on ylellinen kot še nikoli do zdaj, podobno lahko najdete v avtomobilih še višjega cenovnega razreda. Spremenjeni volan ima zdaj drsne tipke, kot jih je uvedel luokka E, 12,3 tuuman näyttö pa se je povsem zlil v osrednjo armaturno ploščo. S560 Coupe ima serijski štirikolesni pogon 4Matic in ga ne bo mogoče naročiti s pogonom na zadnji kolesni par. Pod pokrovom ima vgrajen prenovljeni 4 litran 8-sylinterinen moottori z dvojno turbino, ki pridela 463 konjskih moči.
Mercedes-AMG S63 Coupe
Vidne spremembe so praktično enake kot pri S560 Coupe, s to razliko, da je AMG S63 Coupe videti nekoliko bolj zlovešče, nekoliko bolj divje, lahko bi rekli celo bolj poredno. Prav tako ima vgrajen 8-valjni motor, ki pa je še bolj “napiljen” in premore kar 603 konjske moči in pospeši od 0 do 100 km/h v vsega 3,4 sekuntia. Prav tako ima serijsko vgrajen štirikolesni pogon 4Matic, lahko tudi 4Matix+, za prestavljanje pa skrbi 9-stopenjski avtomatski menjalnik kaksoiskytkimellä. Športno podvozje in športni izpušni sistem sta pri liniji AMG seveda samoumevna.
PREBRETIE ŠE: MERCEDES-AMG G63 IN G65 EXCLUSIVE EDITION
Mercedes-AMG S65 Coupe
AMG S65 Coupe je zagotovo najbolj vznemirljiv med predstavljenimi kupeji. Poganja ga mogočen 6 litran 12-sylinterinen moottori z dvojno turbino in kar 621 hevosvoimaa. V primerjavi z modelom AMG S63 Coupe ni tako hiter, saj velikost motorja zahteva dodatno težo. Od 0 do 100 km/h se tako prebije v 4 sekuntia, kar je več kot pol sekunde počasneje. A nič za to, najvišja hitrost je pri obeh elektronsko omejena, nimittäin päällä 300 km/h. In pogon 4Matic? V tem primeru ne. AMG S65 Coupe ima pogon speljan na takapyöräpari, kar ga naredi vznemirljivejšega v ovinkih in zahteva malce več vozniškega znanja.
Lisää tietoa:
mercedes-benz.si