Ensimmäistä kertaa sen jälkeen, kun Tesla Model S tuli kaduille vuonna 2012, Tesla on uudistanut massatuotannon pioneerinsa, ylellisen sähkösedanin. Tässä on nyt samat "silmät" (lue etuvalojen ulkonäkö) kuin Model X:ssä ja Model 3:ssa ja "suu kiinni", koska siinä ei enää näy "hampaita" (lue auton konepellin muoviritilät ovat pudonneet) .
Uusi Tesla Model S se je po zunanjem videzu približala manjši Tesli, modelu Malli 3 (to je dosegla z bolj zaprto masko), dobila pa je tudi nove LED-žaromete. Med novostmi je tudi 17 tuuman kosketusnäyttö, ki prav tako prihaja iz Modela 3. Notranjosti so dodali možnost gretja in hlajenja sedežev, pa HEPA filter zraka (gre za filtracijski sistem iz modela X, ki izboljšuje kvaliteto zraka in zmanjšuje vplive alergenov), 48-amperski pomnilnik (prej 40-amperski), ki omogoča hitrejše polnjenje, paket Premium Upgrade pa prinaša napa usnje in ambientalno LED-osvetlitev.
LUE LISÄÄ: Tesla Model 3: Auto, johon on suurempi jono kuin uusi iPhone
Pod pokrovom nova Tesla Model S lahko nosi enega izmed četverice pogonskih sklopov. Elektromotor vstopnega modela S 70 premore 315 KM (232 kW) in 442 Nm največjega navora, kar mu omogoča skok od 0 do 100 km/h v 5,5 sekundah in 368-kilometrski doseg. Model S 70D se ponaša s parom motorjev z nazivno močjo 328 KM (241 kW) in 384-kilometrsko avtonomijo. Dva motorja ima tudi model 90D, le da ta zmoreta še več- 417 KM, 307 kW, 660 Nm navora in doseg 470 kilometrov. Na vrhu piramide je model S 90D s 463 KM moči (340 kW) in 970 Nm maksimalnega navora. Če mu pripnete ”čin” Naurettava, ga lahko ”žgete” do 250 km/h, če stopalko za plin pohodite do konca, pa ste z mesta do 100 km/h v 2,8 sekuntia. Začetna cena čez lužo bo postavljena pri 71.500 ameriških dolarjev, na voljo pa bo vuonna 2017.
Lisää tietoa:
teslamotors.com