McLaren 675 LT, jonka näemme livenä ensimmäistä kertaa Geneven autonäyttelyssä maaliskuussa 2015, erottuu edukseen pidemmästä "takapäästään", mikä on paremman aerodynamiikan kustannuksella ja kunnianosoituksena F1 GTR pitkä malli. Okei, ehkä se ei erotu yhtä paljon kuin Jennifer Lopez, mutta tämä urheilija erottuu ehdottomasti toisen valttikortin ansiosta, koska hän ei ole houkutteleva vain ulkopuolelta, vaan myös sisältä. Siinä on V8 "kori", nimittäin V8-kaksoisturbomoottori on piilotettu konepellin alle.
McLaren 675 LT se s svojim podaljšanim zadkom priklanja modelu F1 GTR Long Tail vuodesta 1997. A kaj dosti kot to ju ne druži, tudi v primerjavi z modelom 650 S ima za tretjino svežih delov, samo v motorju pa več kot 50%. Zaradi diete nekaterih sestavnih delov, ki so jim jo pripisali inženirji, je avto izgubil odvečnih 100 kilogramov, tako da tehta zgolj 1230 kg. Za to se tudi tako zelo podviza, ko lovi 100 km/h, saj pospešek traja vsega 2,9 sekuntia. Da doseže dvestotico, pa si vzame toliko kot sicer precej sposoben običajen avto, 7,9 s. A tudi tu je končna hitrost, do katere se boste prebijali s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom SSG, še precej daleč, njegov števec namreč omaga šele pri 330 km/h.
Od prej smo vam dolžni še polne specifikacije motorja. 675 LT žene 3,8-litrski V8 twin turbo motor s, tako je, 675 konji (496 kW) in 700 Nm navora, kar pomeni dodatnih 25 KM glede na 650 S Coupe.
LUE LISÄÄ: McLaren F1 GTR vs McLaren P1 GTR
Notranjo lepoto poleg duše, torej motorja, izžareva tudi potniška kabina, ki jo krasijo sedeži iz ogljikovih vlaken s prelivom Alcantara (mikrovlakna). V ogljikova vlakna se je sicer odelo tudi kar precej aerodinamičnih dodatkov na tem 2,095 m širokem, 4,546 m dolgem in 1,188 m visokem športniku, ki ga boste lahko odpeljali v eni od štirih novih barv ali pa že znani oranžni Heritage McLaren Orange.
Lisää tietoa:
cars.mclaren.com