fbpx

Viisiovinen Mini – Ensimmäistä kertaa historiassa Mini sai viisiovisen version ja enemmän hyödyllisyyttä

Ostajat ja Mini-brändistä ja sen malleista kiinnostuneet saattoivat ihailla tämän englantilaisen merkin kaikki seitsemän mallia sekä maailmanensi-iltana tulevan upouuden viisiovisen minin kaksipäiväisessä Mini urban -tapahtumassa. jännittävä tapahtuma Atlantiksen edessä Ljubljanan BTC:ssä tällä viikolla ja koettiin viime viikolla Pariisissa.

Obiskovalci so lahko pod budno taktirko BMWjevih inštruktorjev na posebnem poligonu spoznali tudi vozno dinamiko minijevih vozil, asistenčne sisteme in zmogljivosti štirikolesnega pogona all4. Premiero pri nas pa je le teden dni po razkritju na Pariškem avto salonu doživel tudi petvratni mini.

Notranjost je na moč podobna tisti pri trivratnem miniju (z izjemo dodatnega para bočnih vrat), se pa v njem lažje "diha", saj je prav v vse smeri sedaj več prostora.
Notranjost je na moč podobna tisti pri trivratnem miniju (z izjemo dodatnega para bočnih vrat), se pa v njem lažje “diha”, saj je prav v vse smeri sedaj več prostora.

Glavno prednost v primerjavi s trivratnim minijem pomeni lažji dostop do sedežne klopi v drugi vrsti, kakor tudi večjo prostornost in uporabnost vozila. Petvratni mini on myös kasvanut vähän, sicer ga je v dolžino več za 161 milimetrov, meter pokaže 61 mm več tudi v širino, medtem, ko je višina ostala enaka. Pomembno dejstvo pa je tudi, da je za 72 mm večja myös medosna razdalja, kjer naj bi celotni prirastek šel na račun prostora za kolena sedečih v drugi vrsti, ki imajo zaradi bolj položne strehe tudi 15 milimetrov več prostora za glave. Poleg treh potnikov v drugi vrsti (gre za prvega minija, ki sprejme pet oseb), bo lažje “dihala” tudi prtljaga, saj lahko prtljažnik po novem sprejme od 278 do 941 litrov prtljage, kar je pri osnovni postavitvi 67 litrov več kot prej.

Oprema, dodatki in tehnologije so povzete po trivratni različici, med dodatno opremo pa najdemo tudi radarski tempomat, napredno navigacijo in številne pakete dodatne opreme in personalizacije podobe. Enaka je tudi ponudba motorjev, kar pomeni, da so na obeh polih po trije motorji zmogljivosti od 75 do 141 kilovatov, enako kot pri trivratnem miniju sta na izbiro tudi dva menjalnika (ne pri vseh različicah).

LUE LISÄÄ: City test: Mini cooper S – injekcija rastnega hormona mu je dobro dela

Razlika v primerjavi s trivratnim minijem znaša 900 euroa, kar pomeni, da se cene pričnejo pri 18.500 za različico one, najcenejša dizelska – mini D pa stane najmanj 20.300 evrov. Za zdaj vrhunec ponudbe pomenita različica cooper S in SD, za katera želi uvoznik imeti 25.400- oziroma 26.800 “zelencev”.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.