Yksi Renaultin vahvimmista malliaseista lähitulevaisuudessa on keskikokoinen maastoauto nimeltä Kadjar. Se saapuu teille tänä kesänä, ja se perustuu samalle alustalle kuin sen sisar Qashqai, jonka kanssa se jakaa myös moottorit ja voimansiirron. Tämä on Renault kadjar.
Saj ne, da Renault do sedaj ne bi imel predstavnika v segmentu srednjih suvov, vendar je bil (že nekaj časa ni več naprodaj) koleos dokaj medel poizkus, kjer je šlo le za model korejskih korenin z značilnim rombom na nosu.
No, sedaj pa so apetiti in izdelek veliko bolj konkretnejši, kar se pozna tako pri obliki, vsebini kot tudi izdelku kot celoti. Z njim želijo ponoviti prodajni uspeh modela captur, ki se je ob prihodu na trg zavihtel na sam vrh B suv segmenta. Kadjar je postavljen na enako platformo kot sestrski nissan qashqai, s katerim si deli tudi kar nekaj sestavnih delov. Kljub temu pa je od slednjega nekoliko večji v vse smeri, kjer meter v dolžino pokaže osem centimetrov več, prav tako je pri 1,85 metra malce širši, medtem ko v višino meri 1,6 metra. Še bolj pomembno kot to pa je dejstvo, da renaultov C križanec prinaša značilno hišno oblikovalsko filozofijo, začeto z aktualno generacijo modela clio, s čimer deluje kot večji in bolj odrasel brat modela captur.
Oblikovne posebnosti se poleg značilne impozantne značke znamke začnejo pri prednjih svetilih, katerih dnevni LED podpis se on v obliki črke C, v tej tehniki lahko svetijo tudi zadnja svetila. Zanimiva posebnost je denimo proti zadnjemu delu padajoči strešni lok, ki se pri zadnjih vratih nekoliko privzdigne, kar mu daje nekoliko kupejevski ali pridih pridih terensko uporabnih kupejev. Terenske ambicije kadjar kaže tudi z 19 centimetrskim odmikom od tal, vanteet pa lahko tako kot pri qashqaiju merijo vse to koot 19-tuumainen.
LUE LISÄÄ: City test – Renault captur Helly Hansen
V notranjosti bo prav tako mogoče vzporednice iskati s prej omenjenima cliom in capturjem, katera pa bo kadjar prekašal glede kakovosti materialov in izgleda armaturne plošče, nekaj sorodnosti je mogoče najti tudi z qashqaijem. Pri prostornosti potniške kabine, bo ponujal dovolj centimetrov in litrov za pet odraslih oseb in njihovo prtljago, v zgornji razredni polovici naj bi bil tudi glede prilagodljivosti, kjer velja omeniti sistem zlaganja sedežev z eno potezo, več nivojsko polico prtljažnega prostora in prekucljivi sopotnikov sedež za prevoz dolgih predmetov.
V osnovi bo pogon speljan na prednji kolesni par, v primeru česar bo voznik za morebitni izlet z urejenih cestišč imel na voljo sistem extended grip, pri določenih motornih različiocah pa bo na voljo tudi priznani nissanov priključljivi štirikolesni pogon, katerega navor bo v razmerju 50:50 mogoče tudi zakleniti. Zelo domače naj bi se kadjar počutil tudi med ovinki, saj na bi premogel zmogljivo vozno dinamiko.
Francoski suv novinec pa bo ponujal tudi veliko napredne opreme, kjer velja omeniti drugo generacijski R-link sistem, opozorilo za prehajanja oznak voznega pasu, pomoč pri zaviranju v sili, prepoznavanje znakov, vzvratno kamero in še bi lahko naštevali. https://www.youtube.com/watch?v=DWrFyQDPTq8 Kadjar naj bi na ceste in tudi v naše salone zapeljal poleti, še največ neznank pa je pri motorjih, kjer se pričakuje dva TCe agregata in podobno (če ne še več) dCi motorjev v obliki znanega in čislanega 1.6-litrskega dizla, kjer pa naj bi v kadjarju mesto našla tudi biturbo različica tega motorja. Cenovno naj bi bil tako kot glede ostalega blizu qashqaiju.
Alla olevassa kyselyssä - äänestä vuoden autoinnovaatiota - 2015
[total-poll id=138905]