fbpx

Renault Koleos, kolossi Renaultien joukossa

Renault Koleos sai uuden jatko-osan. Ja nimi Koleos sopii hänelle itse asiassa erittäin hyvin, koska se on todellinen kolossi Renaultien joukossa. Se edustaa niin sanottua D SUV -segmenttiä, joka on myös autojen nopeimmin kasvava segmentti. Yhteenvetona voidaan todeta, että se on urheilullinen hyötyajoneuvo tiukoilla ja eleganteilla linjoilla, mikä tuo markkinoille uusia standardeja, jotka Renault on visioinut.

Koleos vuodesta 2008 in letošnji novinec sta si različna kot dan in noč. Skupno imata le še nimi, vse ostalo je zdaj popolnoma novo ja muuten. Uudet Koleos je prepoznaven predvsem po močnem dizajnu z veliko prednjo masko in Renaultovim logotipom. Veliko oblikovnih vzporednic lahko potegnemo med primerjavo Koleosa in Talismana.

Prednja maska z Renaultovim znakom
Prednja maska z Renaultovim znakom

Najboljši Renault Koleos ima nivo opreme Initiale Paris. Tapaus najimenitnejše, kar lahko ponudi Renault. Notranjost je odeta v usnje napa, sedeži so udobni in imajo tako funkcijo gretja kot tudi hlajenja. Na avtomobilu je moč opaziti kopico detajlov, še posebno pa Initiale Paris izstopa zaradi črne ametistne barve in posebnih platišč s podobo diamanta. Med drugim si lahko v predalu med voznikom in sovoznikom ohladite ali grejete pijačo, za zimske dni pa bo ogrevan volan prav na mestu.

Initiale Paris
Initiale Paris

Koleos je tudi zelo käytännöllinen. Prtljažni prostor v velikosti 579 litrov se lahko hitro in preprosto poveča do velikosti 1795 litrov. Praktičnost dokazuje z odpiranjem prtljažnih vrat na gib z nogo. Koleos je prvi Renaultov model, ki ima popolnoma elektronsko zložljivo vlečno kljuko.

Platišča z izgledom diamanta.
Platišča z videzom diamanta

V primerjavi s prejšnjo generacijo je tehnologija pri novincu napredovala na vseh področjih. S preprostim priklopom pametnega telefona lahko uporabljate aplikaciji Apple CarPlay ja Android Auto. Varnostni sistemi in pomagala se ločijo na tri podzvrsti. Sistemi za varnost skrbijo za upravljanje z lučmi v vožnji skozi ovinek, spremljajo varnostno razdaljo med vozili, zavirajo v sili in seveda skrbijo za ESP in vsa ostala pomagala v avtomobilu. Sistemi za opozarjanje so zadolženi za opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, preprečujejo preveliko utrujenost voznika in namesto njega bolj zbrano spremljajo prometne znake ter nadzorujejo mrtvi kot. Sistemi za pomoč nam pomagajo pri parkiranju, speljevanju v klanec in s parkirnimi senzorji pomagajo parkirati. Za zabavno tehniko poskrbi AVOJALOIN, ki s kompletom 13 zvočnikov ja globokotonca pričara pravo koncertno vzdušje.

Razkošna notranjost.
Razkošna notranjost

Kot vsi terenci ima seveda tudi Koleos možnost neliveto. Ta primarno deluje na prednji par, v slabih razmerah pa se v vožnjo vključi tudi zadnji kolesni par. Agregata sta na voljo dva, oba diesel, z močjo 96 kW (130 KM) vastaavasti 130 kW (175 KM). Menjalnika sta na voljo dva, ročni šeststopenjski tai samodejni brezstopenjski menjalnik X-Tronic.
Koleos nudi tri nivoje opreme: Zen, Intens ja Initiale Paris. Vstopna cena s  paketom opreme Zen in agregatom Energy dCi 130  se on 26 900 euroa. Najrazkošnejša oprema Initiale Paris in agregat Energy dCi 175, s štirikolesnim pogonom in menjalnikom X-Tronic pa stane 38.900 evrov.

LUE LISÄÄ: 5 NAJBOLJ MOŽATIH KARAVANOV, S KATERIMI BOSTE IZSTOPALI

Galerija slik: Renault Koleos

Lisää tietoa

Lisää tietoa:
renault.si

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.