Smart esitteli tänään virallisia kuvia kolmannen sukupolven smart for two -mallista, joka yhdessä twingo-mallin kanssa, jonka kanssa heillä on myös hyvä määrä komponentteja, on osa Edisonin yhteisprojektia. Marraskuusta lähtien on saatavilla kaksi moottoria ja vaihteistoa sekä lukemattomia väri- ja muita varusteyhdistelmiä ja edistyksellistä tekniikkaa.
Pri obliki je bilo eno glavnih vodil igriva zunanja podoba, ki bo obenem izžarevala kakovost in premium status. To so dosegli z uporabo večje količine kroma in tyypillinen kaksisävyinen kori, eno od prepoznavnih značilnosti modelov prvih dveh generacij.
For two je ohranil skromne mere, kar pomeni, da pituudessa po novem meri 2,69 metra, medosje, ki je s prav tako napovedanim modelom for four skupno, pa znaša 1.87 metra.
Enostavnemu vstopanju v vozilo vprid, se vrata odpirajo pod skoraj 90 stopinjskim kotom, za sedežema pa je za 260 litrov prtljažnega prostora. Za enostavno manevriranje po ozkih mestnih ulicah so ohranili tudi izredno okretnost, kjer rajdni krog znaša vsega 7,3 metra.
Od pričetka prodaje, ki bo stekla novembra bo for two na voljo z enim od dveh trivaljnih bencinskih motorjev, z močjo 72-, oziroma 90 KM, kasneje bosta ponudbo obogatili še osnovnoa različica z 60 KM in še bolj športno našpičena Brabus različica. Menjalnik je v osnovi petstopenjski ročni, proti doplačilu pa njeno mesto zasede šeststopenjska dvosklopčna avtomatika.
Z mislimi pri losovem testu, ki še vedno buri duhove, bo for two imel veliko napredne varnostne tehnike in asistenčnih sistemov, med katerimi velja izpostaviti, sistem za pomoč pri močnem bočnem vetru, sistem za zaznavo možnosti trka in lane assist sistem.
Zelo razveseljiva pa je novica, da naj bi novi for two, kljub rasti, napredku in dodatnim vsebinam hinnat zadržl povsem na ravni drugo generacijskega predhodnika.