fbpx

Volvo S60 -maastohiihto on uuden alasegmentin – limusiinimaastoautojen – ennustaja

Uusien alasegmenttien tulvassa tällä kertaa ruotsalaiset yllättivät uudella. Nimittäin he päivittivät limusiiniaan ja lisäsivät siihen off-road-vahvikkeita ja lähettivät sen maastoon. Volvo S60 cross country tulee ensi keväänä sekä nelivetoisina että vain kaksivetoisina, ja tarjolla on myös kaksi tehokasta moottoria, yksi kummallakin puolella.

Volvo je presenetil z novico, da bodo v Detroit prikazali serijsko različico imenovano S60 croos country, ki bo pomenila terensko navdahnjenega križanca med limuzino in suvom. Za osnovo so Švedi vzeli klasično limuzino S60 in ji namenili 165 milimetrski odmik od tal, nekoliko ojačali spodnji del karoserije in “voila”, podsegment terenskih limuzin je rojen.

S60 cross country na prvi pogled izgleda le kot povišani S60, a ima na spodnjem delu terenske ojačitve in dodatke, na željo kupca pa tudi zmogljiv 4x4 pogon.
S60 cross country na prvi pogled izgleda le kot povišani S60, a ima na spodnjem delu terenske ojačitve in dodatke, na željo kupca pa tudi zmogljiv 4×4 pogon.

S prej omenjenim modelom si S60 cross country deli večino sestavnih delov, ne pa tudi tolikšnih terenskih ojačitev, pa čeprav so mu za večjo skladnost in glede na terensko izročilo namenili nekoliko drugačne zaključke pragov. Razlike pa so tudi pri izgledu prednjega in zadnjega odbijača, ki je dobil terenski zaključek in s tem bolj suvom soroden izgled, del serijske opreme pa so tudi 18 tuuman vanteet s pnevmatikami z nekoliko višjim profilom, za boj z manj obljudenimi cestami in kolovozi.

LUE LISÄÄ: Volvo V60 cross country – narejen za izlet  v naravo 

Pri motorizaciji večjih presenečenj ni, saj bosta na začetku tržne poti na voljo po en motor na vsaki strani. In sicer bo bencinske barve zastopal dvolitrski T5 bencinar, joka kehittyy 186 kW ali 254 KM, ravnotežje pa lovil bo “lovil”enako velik dizelski D4 agregat s 140 kW ali 190 KM največje moči. Pri prvem je pogon priključljivi štirikolesni, pri dizelskem pa je navor speljan le na prednji kolesni par, nekoliko kasneje pa naj bi plinsko oljna opcija le dobila 4×4 pogon in sicer bo ta na voljo v kombinaciji z nekoliko starejšim D5 petvaljnikom.

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.