fbpx

Tyylikkäin, siistein kylmälaukku

Kylmälaukut ovat välttämätön kesävaruste, mutta entä jos niiden valikoima on niin rajallinen. He ovat tottuneet "askeettisuuteen", mutta nyt on yksi, jossa on "hedonisti" ja joka on ainoa todella siistiä. Eikä vain nimessä. Sitä kutsutaan The Coolest ja se on niin ilmiömäinen, että mikä tahansa tekosyy lähteä luontoon on hyvä.

Perustiedot
Brändi
Cooler
Malli
Hinta
133€
Myymälä

Vaša običajna hladilna torba je dolgočasna in ‘hladna’. Hladna kot špricer, ki ga hrani v svojem ‘želodčku’. Tam stoji kot lipov bog in le nemo opazuje dogajanje okoli sebe. Ker premore le eno zares pravo funkcijo komajda upraviči svojo obstoj. A za Abrahama ji je Ryan Grepper podaril nov smisel. S Coolestom smo namreč dobili multipraktik med hladilnimi torbami, ki izkušnjo na prostem dviga na najvišjo možno raven.


Se ylpeilee mešalcem za pijačo, ločenim prostorom za led in pijačo/hrano, vodoodpornim bluetooth zvočnikom z dometom 9-ih metrov, USB polnilcem (za kamere, fotoaparate, telefone, ipd.), odpiračem za steklenice in širšimi koleščki, ki se ne ustrašijo izziva neravnega terena. A tu se the Coolest ne ustavi. Posvetilo se mu je, da se zabava na prostem nujno ne konča ko sonce pade za horizont, zato ima v ‘sobi’ za pijačo tudi luč. Po svetu hodi z naramnicami, ki omogočajo, da nase pripne stvari, ki mu delajo družbo.

Lučka, da boste tudi v temi vedeli kje se skriva vaša lučka sladoleda.
Lučka, da boste tudi v temi vedeli kje se skriva vaša lučka sladoleda.

Ker misli zunaj svojih okvirov, krilci njegovega pokrova postaneta priročno odlagališče in shramba za plastične krožnike poševnica deske za rezanje. Hladilnik, DJ, košara za piknik, mešalec koktajlov, transportni voziček, ledomat in polnilec v enem. Na bitki talentov bi pometel s konkurenco kot je pometel s 50 tisoč dolarji na Kickstarter, kjer je njegovo dodano vrednost do danes prepoznalo že skoraj 29 tisoč ljudi.

LUE LISÄÄ: Resepti: Kevyt pasta-kesäsalaatti

Lisää tietoa

The Coolest na Kickstarter

Kanssasi vuodesta 2004

Vuodesta alkaen 2004 tutkimme kaupunkitrendejä ja tiedotamme seuraajayhteisöllemme päivittäin viimeisimmistä elämäntavoista, matkustamisesta, tyylistä ja tuotteista, jotka inspiroivat intohimoa. Vuodesta 2023 alkaen tarjoamme sisältöä suurimmilla maailmanlaajuisilla kielillä.