Gledanje klipova na web portalu YouTube od sada će se plaćati. YouTube uvodi mjesečnu pretplatu koja je rezultat pilot projekta koji se na određenim kanalima provodi od 2013. godine (UFC, National Geographic, PGA,...). Pretplata bi trebala biti skromna, ali zauzvrat korisnik dobiva puno bolje korisničko iskustvo, što u prijevodu znači nema više reklama, koje su bile razbacane naveliko po portalu. Kako i ne, kad svaki drugi korisnik interneta koristi YouTube.
Iako hoće YouTube prema novom plačljiv, pa ostaja tudi besplatno. A Robert Kyncl in ostali možje za to idejo so se domislili prefinjene finte. V plačevanje naročnine, ki zagotavlja uporabniško izkušnjo očiščeno oglasov (vse več uporabnikov je zaradi njih minevalo potrpljenje, tu pa je še ”grožnja” Netflixa), namreč nikogar ne silijo in jim puščajo tudi vso vsebino. Kje je torej ”keč”?
ČITAJ VIŠE: YouTube se na desetu obljetnicu prisjetio svojih poznatih viralnih videa
YouTube namereva z oglasi, ki nastopijo pred želenim videoposnetkom, ”okužiti” čim več videoposnetkov. In več kot bo mesečnih naročnikov, bolj redno se bodo oglasi vsiljevali nenaročnikom, kar pomeni slabšo uporabniško izkušnjo. V rokah bodo tako imeli strup in protistrup. In z obema mastno zaslužili, obenem pa uporabnika na mehak način pripravili do tega, da sprejme njihovo novo politiko.