Spletni iskalnik Google ima novo podobo. Ta se je napovedovala že kar nekaj časa, vse odkar je Google začel uporabljati nov oblikovalski jezik, Material Design, ki je zamenjal oblikovalski jezik Holo. Zaenkrat je zunaj le osnutek novega iskalnika Google, ki ga že testirajo uporabniki v ZDA, za vse uporabnike pa bi bil lahko na voljo že jeseni 2016.
Spletni iskalnik Google ima novo podobo. Gre za največjo spremembo v zadnjih letih, ko je iskalnik doživljal le kozmetične popravke in se držal stare podobe kot pijanec plota. Z novim oblikovalskim jezikom Material Design pa so spremembe očitne tudi manj vestnemu očesu.
ČITAJ VIŠE: Saznajte što Google zna o vama!
Poleg grafične podobe se spreminja tudi način prikaza rezultatov. Namesto serije hiperpovezav v modri barvi ima vsak rezultat zdaj svojo belo ”kartico”, belo ozadje iskalnika pa se je obarvalo siva (v barve osebnega asistenta Google Now), medtem ko se je ikona za nastavitve iz črt spremenila v pike. Največja sprememba je verjetno prestavitev oglasne in informativne vsebine, ki smo je bili do zdaj vajeni na desni strani oz. nad organskimi rezultati, zdaj pa se prestavlja med rezultate iskanja. Spremembe niso tektonske, a glede na to, da je bil videz iskalnika Google praktično nespremenjen od njegovih začetkov, gre za več kot dobrodošlo osvežitev podobe, ki bo hkrati poenostavila spletno iskanje.