Zadnji Porsche Boxster je bil že kar v letih, zato se je Porsche odločil za prenovo svojega najmanjšega kabrioleta. Porsche 718 Boxster sicer ohranja prepoznavne poteze serije, a je dobil nekaj dodatnih mišic. Malce so spremenili tudi notranjost, kjer najdemo spremembe na armaturni plošči in režah za dovod zraka, ''prepleskali'' so tudi sistem Porsche Communication Management. In še en pomemben podatek, odvrgli dva valja. Kljub temu je 718 Boxster močnejši od predhodnika.
Kabriolet Porsche 718 Boxster je vizualno podoben predhodniku, a dovolj drugačen, da ju ne moremo zamenjati. Pridobil je nekaj mišične mase, predvsem spredaj, v bokih in zadku, kjer najdemo še nova LED svjetla. Novi Boxster si je oznako 718 prislužil, ker ga v nasprotju s šestvaljnim (do zdaj smo ga bili vajeni kot šestvaljneža) poganja štirivaljni pogonski agregat.
Na voljo bosta dve različici motorjev. Osnovna je 2,0-litrski agregat s 300 KS (221 kW, 30 Nm navora), s čimer šestvaljnega predhodnika poseka 35 KM in 100 Nm navora. Srce močnejšega modela, Porscheja 718 Boxster S, pa bo 2,5-litrski turbo agregat s 350-člansko konjenico (257 kW, 419 Nm navora), kar je 35 KM oz. 58 Nm več od prejšnjega S-a. Oznako 718 si je Porsche 718 Boxster izposodil pri Porschejevem dirkalniku s sredinsko nameščenim motorjem, ki je žel uspehe v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja.
ČITAJ VIŠE: 19 zanimljivih činjenica koje niste znali o Porscheu
Moč na kolesa Porscheja 718 Boxster prenaša 6-stupanjski ručni mjenjač, za doplačilo pa 7-stopenjski dvosklopčni PDK. Do stotice z mesta z ročnim menjalnikom osnovni model tega kabrioleta potegne v 4,9 sekunde, s PDK-jem pa še dve desetinki hitreje. Če si privoščite paket opreme Sport Chrono, bo do tja odsprintal za 4,5 sekundi. Časi modela 718 Boxster S so še bolj impresivni, saj postavi naslednje čase: 4,4 sekunde, 4,2 sekundi oz. 4 sekunde. Navzlic povečani izhodni moči pa so štirivaljni motorji novega Porsche Boxsterja 14 odstotkov varčnejši kot predhodniki.
Više informacija:
porsche.com