Riječ je o novom Renaultu Scenicu, četvrtom predstavniku monovolumena kojeg smo mi Slovenci prihvatili kao svog i koji je već 20 godina muzna krava francuskog proizvođača automobila. Jednovolumen koji je definirao klasu limuzinskih kombija srednje veličine premijerno će uživo biti predstavljen javnosti na Ženevskom sajmu automobila, kada će se znati i kada će novi Renault Scenic krenuti u prodaju.
Tu je, novi Renault Scenic, ki je tako kot novi Megan izdelan na sveži CMF-modularni platformi. V primerjavi s tretjo generacijo je nekoliko širši in daljši, potovalni prostor je večji, kljub temu pa je odvrgel 100 kilograma. Od tal so ga dvignili za dodatne 3 centimetre, ”potegnili” so se tudi koloteki, kolesa pa silijo iz avtomobila. kot bi avto nosil globok dekolte. Na voljo bo s petimi oziroma sedmimi sedeži. Slednji, znan pod imenom Grand Scenic, bo predvidoma debitiral na pariškem avtosalonu jeseni.
Pod pokrovom bodo tako dizelski kot bencinski predstavniki, ki jih je Renault uporabil že pri Meganu, šušlja pa se tudi o hibridu s kombinacijo bencinskega motorja TCe in elektromotorja. Za prenos moči na kolesa so zaposlili 5- in 6-stopenjski ročni menjalnik ter EDC dvosklopčni samodejni menjalnik. Če se za hip premaknemo še v notranjost. Zaenkrat je znano, da se bodo v potniški kabini bohotili 8,7-palčni zaslon, digitalna instrumentalna tabla in head-up projekcijski zaslon.
ČITAJ VIŠE: Novi Renault Mégane Grandtour: za dinamične i aktivne
Renault je v dvajsetletni zgodovini Scenica prodal že več kot 5 milijonov primerkov. Pri najnovejšem so Francozi oblikovalski navdih dobili pri konceptnem vozilu R-Space iz leta 2011. Če drugače ne, ga boste prepoznali po ”očeh” (beri: prednjih, lahko tudi LED-žarometih) Talisman i jedan novi Megan, ki simbolizirajo nove člane Renaultove družine. Čeprav so trenutno ”in” mali športni terenci, ne gre dvomiti, da bo novi Renault Scenic z geni crossoverja (ima jih tudi Espace) nadaljeval zapuščino predhodnika in mu čevlji, v katere stopa, ne bodo preveliki.
Više informacija:
renault.si