Renault Talisman diskretno je dizajnirana limuzina koja ulazi u Lagunine velike cipele. Potonji mu je nakon 22 godine dao prilično lak posao, budući da je reputacija ovog hatchbacka narušena nedostacima u proteklom razdoblju. Hoće li novi model ili ime biti Renaultov talisman, vratiti ovu francusku marku automobila na kartu limuzina više srednje klase i podići prodaju na razinu iz zlatnih dana Lagune? Sve na automobilu ukazuje na to.
Renault Talisman odnosi se na naslednika kombilimuzine Laguna in ”korejske” Latitude. V dolžino meri 4,85 v višino pa 1,87 metra, njegov prtljažnik pa se ponaša s kar 608 litri prostornine. Ima veliko skupnega z Espacom. Delita si šest oziroma sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko in 16-litrske turbobencinske in dizel motorje z razponom moči med 96 in 147 kW. Edinstven je le motor TCE 150 s 150 konji (110 kilovati).
S Talismanom bo skušal Renault koketirati s premijskim segmentom, njegovi glavni tekmeci za kupčevo pozornost pa bodo VW Passat, Mazda 6, Škoda Superb, Ford Mondeom, Audi A4,… Deluje kot dobro grajen športnik, nabuhel in mišičast križanec med Espaceom in Kadjarjem.
ČITAJ VIŠE: Renault – pionirski koraci za mobilnost bez ugljika
Renault Talisman ponuja kar pet različnih načinov vožnje na 19-palčnih pnevmatikah– že ”zakodirane” Comfort, Sport, Eco in Neutral ter takšnega, ki si ga po lastnih preferencah sprogramirate sami- in koristi prednosti številnih inovativnih tehnologij. Sem sodijo multimedijski sistem R-link druge generacije, sistem avtonomnega parkiranja in samodejnega zaviranja v sili, tehnologija štirikolesnega krmiljenja 4control, 7-palčni centralni zaslon na dotik, 8,7-palčna tablica, ”čistokrvni” led žarometi, aktivni tempomat z radarjem, Head Up projekcijski zaslon na armaturni plošči,… Pohvali se lahko ne le z radodarnim prtljažnikom, Talisman je radodaren tudi za noge potnikov, v prihodnosti pa se mu obeta tudi karavanska verzija.
Više informacija:
renault.si