Oglasi za Super Bowl imaju posebnu moć jer imaju ogroman doseg publike od preko sto milijuna. Zato je NBC odredio vrtoglavo visoku cijenu reklame od 30 sekundi, koja će biti emitirana tijekom 49. Super Bowla, na 4,5 milijuna dolara. Fox je prošle godine za njih zaradio pola milijuna manje (rast 7%). Zato se za nju kreiraju najbolje i najskuplje reklame, jer se kaže da je doseg jedne Super Bowl reklame jednak dosegu 250 dnevnih reklama.
Super Bowl oglasi so Zaštitni znak finala ameriške nogometne lige, zato izid tekme še zdaleč ni edini rezultat, ki šteje. Resda so oči večine uprte na dogajanje na igrišču in so tisti moment važne le številke na tabli z rezultatom, pa oglaševalce po koncu tekme zanima predvsem številka, koliko ljudi si je ogledalo spektakl in kaj o oglasih pravijo spletna omrežja. Vložki in tveganje ter posledično pričakovanja so pač gromozanski. Zato tako kot ekipi, tudi oglaševalci na Super Bowlu dajo od sebe najboljše, kajti dandanes finala ameriškega nogometa velik del publike ne gleda toliko zaradi nogometa, pač pa predvsem zaradi “spremljevalnega programa”. In ker smo najbolj nepozabne glasbene nastope že obdelali, je zdaj čas, da si dan pred finalom 1. veljače krajšamo z ogledom najboljših Super Bowl oglasov vseh časov.
10. Carl’s Jr., Paris Hilton, 2005
9. Dodge Ram, ”Farmer”, 2013
8. Budweiser, ”Puppy Love”, 2014
7. Monster.com, ”When I Grow Up”, 1999
6. Chrysler, ”It’s Halftime in America”, 2012
5. Snickers, ”You’re Not You When You’re Hungry”, 2010
4. Budweiser, “Bud-weis-er”, 1995
ČITAJ VIŠE: Super Bowl 2015: ameriški nogomet & oglaševalski spektakel