Jeśli masz rozmowę o pracę, którą naprawdę chcesz dostać, upewnij się, że nie masz żadnych postów na Facebooku i innych portalach społecznościowych, które mogłyby odstraszyć pracodawcę i kosztować cię pracę.
Nova raziskava spletne platforme za zaposlovanje Jobvite razkriva, na kaj so pozorni delodajalci, ko pregledujejo vaše profile na Facebooku, LinkedInu Lub Twitteru. Raziskava med delodajalci je pokazala, da jih kar 93 odstotkov pregleda družbene profile kandidatov in da v 55 odstotkih primerov še enkrat premislijo, ali bi nekoga zaposlili na podlagi tega, kar so tam našli. Naslednje vrste objav negativno vplivajo na možnost zaposlitve.
Objave na Facebooku, ki delodajalce odvrnejo od tega, da bi vas zaposlili:
- 83 odstotkov delodajalcev odvrne, če so objavljene kakršnekoli nedovoljene substance.
- 70 odstotkov delodajalcev odvrnejo seksualne objave.
- 50 odstotkov delodajalcev odbije orožje.
- 44 odstotkov delodajalcem se zdi zaskrbljujoč alkohol.
- 66 odstotkov delodajalcev odvrne kandidatovo slabo poznavanje slovnice.
- 1 od 6 kandidatov je zavrnjen zaradi izražanja političnih prepričanj.
Še nekaj podatkov, ki vam utegnejo biti v pomoč:
- 65 odstotkom delodajalcev se zdi velik plus, če na LinkedInu zasledijo vaše dobrodelno udejstvovanje.
- V ZDA je prek LinkedIna poiskalo kandidata že 79 odstotkov v raziskavo vključenih delodajalcev.
- Najmanj delodajalcev išče kandidate na Twitterju.
CZYTAJ WIĘCEJ: Najlepsze filmy 2016 roku wybrane przez redakcję
Če se želite izogniti temu, da potencialen delodajalec preverja vaš Facebookov profil, poskrbite, da bo ta zaseben (in preverite, ali to res drži, saj Facebook pogosto spreminja nastavitve). Poskrbite tudi, da na družbena omrežja ne dajete ničesar, kar bi vam lahko škodovalo. Četudi še niste imeli izkušnje, da bi vam vaše objave na družbenih omrežjih škodovale, razmislite še enkrat. Morda niti ne veste, da so vam.
Więcej informacji:
www.jobvite.com