Można sobie wyobrazić Ferrari 488 Pista jako współczesne Ferrari 488 GTB, które zostało wysłane na siłownię na intensywny trening, po którym schudło mniej i przybrało znacznie na masie mięśniowej. Uwodzicielskie linie tego czerwonego cudeńka kryją szczytowe osiągnięcia inżynierii Ferrari, które przekonają wielu do wyboru Ferrari 488 Pista zamiast Porsche 911 GT2 RS.
“Telovadnica” in “vaditelji” v Marenellu so poskrbeli, da ima Ferrari 488 Pista kar 90 kilogramov manj v primerjavi s Ferrarijem 488 GTB. Pista tako tehta 1.280 kilogramov, ob predpostavki, da ima nameščeno vso dodatno opremo, ki je ravno tako narejena iz lahkih materialov. Po izgubi teže je prišla na vrsto še moč. Ta se je povečala za 50 konjskih moči in je zdaj mamljivih 711 konjskih moči. Po navedbah Ferrarija je to največje povečanje moči, ki ga je bila deležna katerakoli posebna serija njihovih avtomobilov. Najmočnejši 8-valjni V motor v Ferrarijevi zgodovini je poleg povečane moči dobil še dodatnih 10 Nm navora in ima zdaj kar 770 Nm momentu obrotowego.
In kako se kombinacija manjše teže in večje moči opazi pri zmogljivosti? Čas, ki ga Ferrari 488 Pista potrebuje od 0 do 100 km/h, je le 2,85 sekunde, čas od 0 do 200 km/h lecz tylko 7,6 sekunde. Kazalec hitrosti se ustavi pri 340 kilometrów na godzinę. V primerjavi s Ferrarijem 488 GTB to pomeni, da je Pista za 10 km/h hitrejši in za 0,25 sekunde hitreje prikaže številko 100 na svojem kazalniku hitrosti. Poleg vsega je inženirjem uspelo povečati silo, ki potisne avtomobil k tlom za 20 odstotkov, kar ga naredi še bolj okretnega in še hitrejšega. Najnovejši lepotec iz Maranella ima še bolj agresiven napev, ki ga je mogoče občudovati v vseh prestavah in skozi ves razpon obratov motorja. Okvirna cena za Ferrari 488 Pista je 300.000 ameriških dolarjev.
Galerija – Ferrari 488 Pista
Więcej informacji:
auto.ferrari.com