Novi Hyundai i30 je vsem všečen. In to je ena od tistih lastnosti, na katero se ciljali Korejci, ko so v nemškem Rüsselsheimu snovali popolnoma novega i30. Njihov cilj pa izjemno jasen – narediti ljudski avto. Hmm, kje smo že to slišali?!
Tretja generacija korejske uspešnice i30 predstavlja nov DNK Hyundaievih vozil in v marsičem napoveduje oblikovne linije prihodnjih modelov. Razvit in izdelan v Evropi po okusu Evropejcev je avto za vsakogar; samske, družine, mlade in mlade po srcu. Vsem preprosto všečen in s kopico adutov, ki kupcem prodajno odločitev še olajšajo.
Zunanjost je sveža in na nek način samosvoja. Zdi se, da so se oblikovno sicer zgledovali po mnogih uspešnicah v segmentu, a s tem ni nič narobe, saj jim je uspelo ohraniti zadostno mero drugačnosti, da zna i30 ustrezati zelo širokemu segmentu kupcev. Oblikovalci so z uporabo elegantnih linij in čistih površin ustvarili kompakten avtomobil z relativno brezčasnim in samozavestnim videzom.
Vozna dinamika je nastajala v samem jedru zelenega pekla – Nürburgringa, gdzie to ma Hyundaia svoj testni center. Novega i30 so predvsem prilagodili varni in udobni vožnji. Osnovo za dobre vozne lastnosti zagotavlja zelo toga in lahka zgradba, ki je izdelana iz kar 53 % jekla visoke trdnosti. V kombinaciji z 10 % bolj neposrednega krmiljenja in novim podvozjem vozniku omogoča dinamične vozne lastnosti z visoko stopnjo udobja. Tako se novi i30 pelje bolje kot kadarkoli, je izjemno zvočno izoliran in, preprosto povedano, udoben in v mestu izjemno agilen. Po prvih nekaj kilometrih že lahko ocenimo, da gre za dober izdelek, ki bo vsem všečen.
Kupci bodo lahko izbirali med tremi bencinskimi motorji in enim dizelskim s tremi močmi. Vrh bencinske ponudbe predstavlja za Hyundaia povsem nov 1,4-litrski motor T-GDI s 103 kW (140 KM). Na bencinski strani sta na voljo še litrski trivaljnik s turbopolnilnikom in 88,3 kW (120 KM) ter 1,4-litrski bencinski motor s 73,3 kW (100 KM). Za ljubitelje dizlov pa je na razpolago 1,6-litrski dizelski motor s tremi nazivnimi močmi: 70 kW (95 KM), 81 kW (110 KM) in 100 kW (136 KM) ter izpusti ogljikovega dioksida od 89 g/km naprej. Za omenjene motorje sta na voljo šeststopenjski ročni menjalnik ali Hyundaiev sedemstopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko.
Funkcije povezljivosti so v stiku s časom in s tem, kar se v segmentu pričakuje. Tako je voznikom na razpolago sistem s petpalčnim LCD-zaslonom, ki prinaša vse možne načine povezljivosti tako prek Apple CarPlay tak jak Android Auto. Opazili pa smo tudi akustično zanimiv zvočni sistem, ki se ponaša z odličnim zvokom in zadostno mero basov.
i30 ima v skladu z najvišjimi evropskimi standardi varnosti vgrajene najnovejše aktivne varnostne funkcije – nekaj najpomembnejših pa je prisotnih že v osnovni različici novega i30. Tako je serijsko na voljo sistem za zaviranje v sili, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za samodejno zasenčenje žarometov ter sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Nadgradite pa jih lahko s pametnim tempomatom, sistemom za kontrola martwego pola, sistemom za opozarjanje na prečni promet, sistemom za zaznavo prometnih znakov. Torej vsem všečni sistemi za našo večjo varnost.
Če zgornjim adutom prištejemo še enega od najboljših garancijskih paketov na trgu – 5-letna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov, zajema poleg omenjenega tudi 5 let asistence na cesti in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov vozila. Potem pogled na ceno razkrije izjemno všečno kombinacijo, ki se zdi, da v paketu predstavlja eno od bolj racionalnih odločitev na trgu.
Če torej iščete všečen avtomobil, ki je hkrati izjemno sodoben in ima vse adute nemških konkurentov, hkrati pa želite čim manj stroškov z lastništvom, ki jih zagotavlja v prvih 5 letih edinstvena Hyundaieva garancija, potem je i30 pravzaprav že na začetku prodaje zmagovalec. Vstopni model stane 13.990 evrov, medtem ko boste za bolje opremljenega s 120-konjskim bencinskim motorjem morali plačati 17.990 evrov.
Torej vsem všečen in prav zares ljudski avto ….
Więcej informacji:
hyundai.si