fbpx

Range Rover Evoque Convertible to pierwszy kabriolet SUV klasy premium!

Range Rover Evoque Convertible

Range Rover Evoque Convertible pojawia się w sieci od 2012 roku, a po latach testów rynkowych wejdzie do produkcji masowej w połowie 2016 roku. Pierwszy kompaktowy SUV klasy premium bez nadkola i defektów kosmetycznych będzie dostępny w ponad 170 krajach w limitowanej edycji. Topless Evoque Convertible trafi do salonów w połowie 2016 roku.

Zamienny Range Rover Evoque Convertible ohranja videz klasične različice, a je odvrgel fiksno streho, da je naredil prostor za samodejno zložljivo platneno streho. Ta ohranja linijo trde različice, odpiramo/zapiramo pa jo lahko do hitrosti 48 km/h. Pospravi se v 18 sekundah, tri več pa potrebuje za postavitev.

Za dobrim konjem se vedno praši. Se bo tudi za tem SUV kabrioletom?
Za dobrim konjem se vedno praši. Se bo tudi za tem SUV kabrioletom?

Medtem ko streha prihaja zgolj v eni barvi (ebovinasto črni), je brezstrešna različica Range Rover Evoqua na voljo v kar 13. Platneno streho krasi izjemna zvočna izolacija in pri Land Rovera obljubljajo enako mero udobja kot pri klasični petvratni različici. Ne glede na to, ali ima streho gor ali dol, Evoque Convertible ponuja 251 litrov prtljažnega prostora.

CZYTAJ WIĘCEJ: Hyundai Tucson Adventuremobile – zew przygody

Range Rover Evoque Convertible ponuja tudi precej prtljažnega prostora.
Range Rover Evoque Convertible ponuja tudi precej prtljažnega prostora.

Inženirji so mu vgradili varovalni sistem RPD, ki med morebitnim prevračanjem v vsega 90 milisekundah aktivira aluminijaste prečke, ki zaščitijo potnike. Kabrio suv v osnovi prihaja z novooblikovanimi halogenimi žarometi, a jih lahko nadgradite v prilagodljive LED- ali ksenonske žaromete. Vse različice pa imajo tako dnevne kot vzvratne PROWADZONY-światła. Srce lepotca s 1936 kilogrami je štirivaljni 2.0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki zmore 240 konjskih moči (179 kW) in 340 Nm. Moč na kolesa prenaša 9-stopenjski samodejni menjalnik, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 7,8 sekunde. Števec hitrosti se mu ustavi šele pri 180 kilometrów na godzinę. Notranjost so praktično prekopirali od standardne različice, po želji pa lahko namesto 8-palčnega gosti 10,2-palčni infotainment sistem inControl Touch Pro.

Range Rover Evoque Convertible lahko preklopi iz zime na poletje v nekaj sekundah.
Range Rover Evoque Convertible lahko preklopi iz zime na poletje v nekaj sekundah.

Za zvočno kuliso skrbi 10-zvočniški 380-vatni zvočni sistem Meridiana, ki ga lahko nadgradite v 12-zvočniškega s 600 vati. Poleg tega je tu vrsta drugih bombončkov: upravljanje klime na zadnjih sedežih, Punkt Wi-Fi, kamere za pomoč pri parkiranju, podpora za Android Auto i Apple CarPlay … A pomembnejše je omeniti nov sistem zračnih blazin, ki kombinira zračne blazine Thorax s prefinjenim elektronskim sistemom, ki poskrbi, da se blazine ne aktivirajo na težkem in luknjastem terenu. Čeprav je težko verjeti, da bodo lastniki Range Rover Evoque Convertible vzeli na drzne avanture, pa Britanci ničesar ne prepuščajo naključju. Če ga bodo, bo za najboljši oprijem in nadzor poskrbel sistem Terrain Response, ki samodejno prilagaja vozilo terenu. Kabrio suv gre v prodajo sredi leta 2016, čez lužo pa se bo cena začela pri (preračunanih) 47 tisoč evrih.

Więcej informacji

Więcej informacji:
landrover.si

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.