Range Rover Evoque Convertible je prvi premium suv kabriolet!

Range Rover Evoque Convertible
Zadnjič posodobljeno: :

Kabriolet Range Rover Evoque Convertible se je medil vse od leta 2012, in po letih tipanja trga bo sredi leta 2016 vendarle dočakal tudi serijsko proizvodnjo. Sploh prvi kompaktni premium suv brez strešnega loka in lepotnih napak bo na voljo v več ko 170 državah, a v omejeni nakladi. Evoque Convertible zgoraj brez prihaja v prodajne salone sredi leta 2016.

Kabriolet Range Rover Evoque Convertible ohranja videz klasične različice, a je odvrgel fiksno streho, da je naredil prostor za samodejno zložljivo platneno streho. Ta ohranja linijo trde različice, odpiramo/zapiramo pa jo lahko do hitrosti 48 km/h. Pospravi se v 18 sekundah, tri več pa potrebuje za postavitev.

Za dobrim konjem se vedno praši. Se bo tudi za tem SUV kabrioletom?
Za dobrim konjem se vedno praši. Se bo tudi za tem SUV kabrioletom?

Medtem ko streha prihaja zgolj v eni barvi (ebovinasto črni), je brezstrešna različica Range Rover Evoqua na voljo v kar 13. Platneno streho krasi izjemna zvočna izolacija in pri Land Roverju obljubljajo enako mero udobja kot pri klasični petvratni različici. Ne glede na to, ali ima streho gor ali dol, Evoque Convertible ponuja 251 litrov prtljažnega prostora.

PREBERITE ŠE: Hyundai Tucson Adventuremobile – klic avanture

Range Rover Evoque Convertible ponuja tudi precej prtljažnega prostora.
Range Rover Evoque Convertible ponuja tudi precej prtljažnega prostora.

Inženirji so mu vgradili varovalni sistem RPD, ki med morebitnim prevračanjem v vsega 90 milisekundah aktivira aluminijaste prečke, ki zaščitijo potnike. Kabrio suv v osnovi prihaja z novooblikovanimi halogenimi žarometi, a jih lahko nadgradite v prilagodljive LED- ali ksenonske žaromete. Vse različice pa imajo tako dnevne kot vzvratne LED-luči. Srce lepotca s 1936 kilogrami je štirivaljni 2.0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki zmore 240 konjskih moči (179 kW) in 340 Nm. Moč na kolesa prenaša 9-stopenjski samodejni menjalnik, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 7,8 sekunde. Števec hitrosti se mu ustavi šele pri 180 km/h. Notranjost so praktično prekopirali od standardne različice, po želji pa lahko namesto 8-palčnega gosti 10,2-palčni infotainment sistem inControl Touch Pro.

Range Rover Evoque Convertible lahko preklopi iz zime na poletje v nekaj sekundah.
Range Rover Evoque Convertible lahko preklopi iz zime na poletje v nekaj sekundah.

Za zvočno kuliso skrbi 10-zvočniški 380-vatni zvočni sistem Meridiana, ki ga lahko nadgradite v 12-zvočniškega s 600 vati. Poleg tega je tu vrsta drugih bombončkov: upravljanje klime na zadnjih sedežih, Wi-Fi točka, kamere za pomoč pri parkiranju, podpora za Android Auto in Apple CarPlay … A pomembnejše je omeniti nov sistem zračnih blazin, ki kombinira zračne blazine Thorax s prefinjenim elektronskim sistemom, ki poskrbi, da se blazine ne aktivirajo na težkem in luknjastem terenu. Čeprav je težko verjeti, da bodo lastniki Range Rover Evoque Convertible vzeli na drzne avanture, pa Britanci ničesar ne prepuščajo naključju. Če ga bodo, bo za najboljši oprijem in nadzor poskrbel sistem Terrain Response, ki samodejno prilagaja vozilo terenu. Kabrio suv gre v prodajo sredi leta 2016, čez lužo pa se bo cena začela pri (preračunanih) 47 tisoč evrih.

Dodatne Informacije

Več informacij:
landrover.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
BMW i4: električna limuzina