A BMW honestamente arregaçou as mangas porque esperou muito tempo com veículos híbridos. Desta vez, porém, em Genebra, ficamos impressionados com o primeiro carro de produção da marca BMW, que conta com tecnologia híbrida. Eles não hesitaram e escolheram seu porta-bandeira off-road BMW X5, denominado xDrive40e, para sua primeira aventura no mundo dos crossovers. E mais uma vez provou que pode fazer melhor que a concorrência. Isto é evidenciado pelos dois dados anunciados sobre o baixíssimo consumo combinado de 3,3 litros e o excepcional estábulo com 313 cavalos.
BMW X5 xDrive40e vam bo ponudil kombinirano moč v skupni vrednosti 230 kW/313 KM, ki jo proizvede štirivaljni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in sinhronski elektromotor ter beleži zanimivo kombinirano porabo goriva med 3,4 e 3,3 litra na 100 quilômetros ter kombinirano porabo električne energije od 15,4 para 15,3 kWh na enaki razdalji. Emisije CO2 znašajo med 78 e 77 grami na kilometer, pa se slišjo naravnost znanstvenofantastično.
Seveda se pri bavarski blagovni znamki pohvalijo, da je njihov hišni projekt BMWi, osrednji blagovni znamki BMW že prinaša koristi, saj je le ta omogočil, da tudi matična blagovna znamka pridobiva znanje in izkušnje na področju alternativnih pogonov vozil. Tako je BMW X5 podedoval veliko hišnega znanja od svojega “brata” in superšportnika BMWi i8.
Hibridna kombinatorika
Energija za motor elétrico, ki je povezan z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic, se črpa iz litij-ionske baterije. Baterijo je mogoče polniti preko standardne gospodinjske električne vtičnice ali preko BMW i Wallbox oziroma ostalih javnih polnilnih postaj. Da bi prihranili prostor, je visokonapetostna baterija nameščena pod dno prtljažnega prostora, kjer je v primeru trka tudi odlično zaščitena. Dejansko doživetje v vožnji prav tako okarakterizira vsestranska in tekoča zmogljivost. Gumb eDrive na sredinski konzoli omogoča vozniku, da prilagodi način delovanja hibridnega pogona. V osnovni nastavitvi AUTO eDrive se moč motorja občutno poveča pri pospeševanju ali pri hitrih reakcijah s pomočjo električnega motorja, čigar največji navor 250 Nm le ta je praktično na voljo že v samem mirovanju vozila. BMW X5 xDrive40e acelerar de 0 a 100km/h em apuros 6,8 sekunde. Vsekakor zanimiv in atraktiven podatek, če upoštevamo dejstvo, da je osnovni BMW X5 izjemno velik avtomobil.
Način vožnje MAX eDrive, que permite BMW X5 xDrive40e je, da ga žene izključno na električna energija. Tako ima pri povsem napolnjeni bateriji ima vozilo domet 31 kilometrov v izključno električnem načinu vožnje z omejeno največjo hitrostjo 120 km/h. Način SAVE Battery se lahko tudi vklopi s pritiskom na gumb in povzroči ohranjanje napolnjenosti visokonapetostne baterije oziroma ob nizki kapaciteti omogoča, da se energija zopet akumulira in tako počasi polni baterijo. Na ta način se lahko električna energija namenoma prihrani za izključno električno vožnjo v mestnih središčih.
BMW X5 com etiqueta xDrive40e bo okolju sicer neprijazne terence naredil zelo, zelo … zelene. In to je več kot odlično.
Mais Informações:
www.bmw.si