fbpx

BMW X5 hybrid-SUV kommer att ha endast 3,3 liters bränsleförbrukning och 313 hästar

BMW X5 xDrive40e

Pri BMW so pošteno zavihali rokave saj so s hibridnimi vozili čakali preveč časa. Tokrat pa so nas v Ženevi navdušili s prvim serijskim avtomobilom znamke BMW, ki premore hibridno tehnologijo. Niso ostali skormni ter so si za svoj prvi podvig v svet križancev izbrali svojo terensko zastavonošo BMW X5, ki nosi oznako xDrive40e. In zopet dokazali, da zmorejo bolje od konkurence. O tem pričata dva napovedana podatka o izjemno nizki kombinirani porabi 3.3 litra ter izjemni konjušnici s 313 konji.

BMW X5 xDrive40e vam bo ponudil kombinirano moč v skupni vrednosti 230 kW/313 KM, ki jo proizvede štirivaljni bencinski motor s tehnologijo BMW TwinPower Turbo in sinhronski elektromotor ter beleži zanimivo kombinirano porabo goriva med 3,4 och 3,3 litra na 100 kilometer ter kombinirano porabo električne energije od 15,4 till 15,3 kWh na enaki razdalji. Emisije CO2 znašajo med 78 och 77 grami na kilometer, pa se slišjo naravnost znanstvenofantastično.

Seveda se pri bavarski blagovni znamki pohvalijo, da je njihov hišni projekt BMWi, osrednji blagovni znamki BMW že prinaša koristi, saj je le ta omogočil, da tudi matična blagovna znamka pridobiva znanje in izkušnje na področju alternativnih pogonov vozil. Tako je BMW X5 podedoval veliko hišnega znanja od svojega “brata” in superšportnika BMWi i8.

Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.
Od običajnega X5, boste hibridnega ločili po prikriti loputi pod katero se skriva električna vtičnica.

Hibridna kombinatorika

Energija za elektrisk motor, ki je povezan z 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic, se črpa iz litij-ionske baterije. Baterijo je mogoče polniti preko standardne gospodinjske električne vtičnice ali preko BMW i Wallbox oziroma ostalih javnih polnilnih postaj. Da bi prihranili prostor, je visokonapetostna baterija nameščena pod dno prtljažnega prostora, kjer je v primeru trka tudi odlično zaščitena. Dejansko doživetje v vožnji prav tako okarakterizira vsestranska in tekoča zmogljivost. Gumb eDrive na sredinski konzoli omogoča vozniku, da prilagodi način delovanja hibridnega pogona. V osnovni nastavitvi AUTO eDrive se moč motorja občutno poveča pri pospeševanju ali pri hitrih reakcijah s pomočjo električnega motorja, čigar največji navor 250 Nm le ta je praktično na voljo že v samem mirovanju vozila. BMW X5 xDrive40e accelerera från 0 till 100 km/h i ett nafs 6,8 sekunde. Vsekakor zanimiv in atraktiven podatek, če upoštevamo dejstvo, da je osnovni BMW X5 izjemno velik avtomobil.

Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
Hibridni X5 bo tudi izjemno hiter predstavnik športnih terenskih vozil.
BMW X5 xDrive40e
BMW X5 xDrive40e

Način vožnje MAX eDrive, vilket möjliggör BMW X5 xDrive40e je, da ga žene izključno na električna energija. Tako ima pri povsem napolnjeni bateriji ima vozilo domet 31 kilometrov v izključno električnem načinu vožnje z omejeno največjo hitrostjo 120 km/h. Način SAVE Battery se lahko tudi vklopi s pritiskom na gumb in povzroči ohranjanje napolnjenosti visokonapetostne baterije oziroma ob nizki kapaciteti omogoča, da se energija zopet akumulira in tako počasi polni baterijo. Na ta način se lahko električna energija namenoma prihrani za izključno električno vožnjo v mestnih središčih.

BMW X5 med etikett xDrive40e bo okolju sicer neprijazne terence naredil zelo, zelo … zelene. In to je več kot odlično.

Mer information

Mer information: 
www.bmw.si 

Med dig sedan 2004

Från år 2004 vi undersöker urbana trender och informerar vår community av följare dagligen om det senaste inom livsstil, resor, stil och produkter som inspirerar med passion. Från 2023 erbjuder vi innehåll på stora globala språk.