创办一家公司并从头开始构建一些东西是对个人的强烈考验。对于大多数企业家来说,商业和个人生活实际上并不分离。工作就是生活,生活就是工作。我们分三个步骤介绍从公司创始人到董事的旅程。
Naziv “direktor” ni nekaj, kar bi si lahko enostavno nadeli. Nasprotno, gre za način, kako oseba z nazivom komunicira s svojo ekipo in investitorji. Tu je pot od ustanovitelja podjetja do direktorja v treh korakih.
Prepustite se in zaupajte svojemu timu
Na neki točki organizacija postane prevelika stvar za eno osebo. Upravljanje morajo prevzeti, poleg direktorja, tudi nekateri drugi člani tima. To je, jasno, za ustanovitelje vedno velika dilema. Torej, kako prepustiti vajeti nekomu drugemu? Uspešni direktorji se predvsem osredotočajo na investiranje v zaposlene, in ne toliko na opravljanje dela namesto njih.
Sprejmite odgovornost
Pomanjkanje odgovornosti je tako zapeljivo kot “zasvojljivo”. Kot vodja vendarle sprejmite odgovornost in si dokažite, da ste sposobni uresničiti svoje zamisli. Tako boste pri doseganju ciljev jasen zgled tudi sodelavcem.
Postanite “vodja”, ne samo “šef”
Vse preveč ustanoviteljev podjetij gleda na poslovanje zgolj iz ekonomskega vidika. Še posebej če so vanj vložili velik del svojega osebnega kapitala. Ob tem se niti ne zavedajo, da sta vodenje in investicija dve popolnoma različni stvari. Slednje vodi do težkih in diktatorskih stilov vodenja, katerih primarni cilj je le obogatitev. Dobri vodje usmerjajo svojo pozornost v srečo in zadovoljstvo svojih zaposlenih. Samo srečni in zadovoljni zaposleni lahko prinesejo dobre rezultate in želene cilje.
阅读更多: 提高工作效率的 44 种方法
“Ko mojster vodi, se ljudje komaj zavedajo, da obstaja. […] Če ljudem ne zaupaš, jih narediš nezaupljive. Mojster ne govori, on deluje. Ko je njegovo delo opravljeno, ljudje rečejo: Neverjetno, vse to smo sami naredili!” Tako je pravil Lao Tzu. Pa še kako drži!