في الصين ، تستخدم علامة بيجو 408 لنسخة ليموزين من طراز 308 هاتشباك. في أوروبا ، يمثل التعيين 408 نموذجًا جديدًا تمامًا وهو في الواقع ما يسمى بنموذج fastback ، وهو في هذه الحالة أعلى قليلاً ولديه خلفية بارزة بشكل خاص.
الأخيرة بيجو 408 je osnovan na Stellantisovi platformi EMP2 in je pozicioniran v vrhu avtomobilskega segmenta C. S stališča dizajna so tokrat francoski oblikovalci delovali malenkost izven okvirjev, končni rezultat pa je impresiven in sila všečen. Peugeot 408 predstavlja malce dvignjenega ʺkaravanaʺ z lepo oblikovanim, tako imenovanim ʺfastbackʺ zadkom. S 4.687 mm dolžine je malenkost daljši od modela Peugeot 308 SW, pohvali pa se lahko tudi z dobro odmerjeno medosno razdaljo v dolžini 2.787 mm.
Prtljažni prostor ima prostornino 536 litrov, ob podrtih sedežih pa vse do 1.611 litrov (v primeru elektrificiranega pogona je le ta nekoliko manjši). Notranjost avtomobila nam je že poznana, saj je v večji meri prenesena iz modela 308. To nikakor ni slabo, saj nam je notranjost modela 308 izredno všeč, saj je podobna tisti iz konceptnega avtomobila in daje premijski občutek. Notranjost popestrita dva 10-palčna zaslona, manjši Peugeotov volan in zvočni sistem z 10 zvočniki Focal, ki so ga razvijali tri leta, prav za potrebe modela 408.
Ob pričetku prodaje bosta na voljo dva priključna hibrida. Oba bosta imela elektromotor z 81 كيلوواط moči, v povezavi z 1,6-litrskim عنفة الغازولين motorjem, ki bo imel 150 أو 180 konjskih القوى. Kombinirana moč bo tako znašala 133 kW (180 KM) in 360 njutonmetrov navora, pri močnejši različici pa 165 كيلوواط (225 KM) in prav tako 360 njutonmetrov navora. Kot alternativa bo na voljo še manjši, 1.2 لتر الغازولين motor, ki bo ponujal 96 kW (139 KM) moči in 230 njutonmetrov navora. Vsi bodo na voljo s pogonom na prednji kolesni par in samodejnim 8 سرعات menjalnikom. Dizelska različica tokrat ne bo na voljo, bo pa kasneje na voljo popolnoma električna različica modela 408. Peugeot 408 bo na voljo v pričetku leta 2023.