Které módní značky letos nejvíce vydělaly? V žebříčku „top 10“ jsou značky z levnější třídy i některé značky z luxusních módních domů. Jaké jsou tedy letošní nejhodnotnější značky?
Pred mesecem dni je Interbrand, ki med drugim skrbi za svetovanje in na sploh za strategijo ter vodenje blagovnih znamk, izdal letni indeks vodilnih svetovnih blagovnih znamk letošnjega leta. Na seznamu se najde vse, od podjetij, ki ponujajo potrošniški material, do luksuznih velikanov in ikoničnih avtomobilskih podjetij. Pri analizi so se upoštevala tako merila iz finančnega poslovanja, jakož i lojalnosti, ki jo vsaka znamka posebej navdihuje. Pod drobnogled smo vzeli modne blagovne znamke in jih razvrstili med ”top 10” največ vrednih modnih znamk letošnjega leta. Na samem vrhu lestvice najdemo modnega velikana, znamko Louis Vuitton, kar nas ne ravno preseneča, saj je blagovna znamka ne dolgo od tega prodrla tudi na azijski trg. Na drugem in tretjem mestu uspešno sledita znamki H&M a Nike. Podrobne podatke si poglejmo na spodnji lestvici.
1. Louis Vuitton €17.715m ($22,552m) (-9%)
2. H&M €16.561m ($21,083m) (+16%)
3. Nike €15.612m ($19,875m) (+16%)
4. Zara €9.525m ($12,126m) (+12%)
5. Gucci €8.157m ($10,385m) (+2%)
6. Hermes €7.051m ($8,977m) (+18%)
7. Cartier €5.851m ($7,449m) (+8%)
8. Adidas €5.795m ($7,378m) (-2%)
9. Prada €4.695m ($5,977m) (+7%)
10. Tiffany & Co. €4.663m ($5,936m) (+9%)
Více informací:
www.bestglobalbrands.com/2014/ranking