Být vůdcem již nezahrnuje stejné vlastnosti jako před deseti lety. Moderní lídři nejsou lidé, kteří se uzavírají do sebe a bojí se sdílet své znalosti, zkušenosti a úspěchy s ostatními. Dovolují si prozkoumávat, snít a dosahovat svých cílů udržováním pocitu svobody v rámci komunity. Moderní vůdci nejsou otroky své práce, ale tvůrci svého osudu.
Tukaj je 10 resnic, ki jim sledijo največji sodobni vodje:
1. Avtentičnost in transparentnost
V svetu družabnih omrežij ni prostora za prikrivanje. Če v vašem podjetju zaposleni lažejo in prikrivajo številke, so možnosti, da vas razkrinkajo precej velike.
2. Vaša znamka izraža vaš ugled
Nekoč je bil ugled povezan le z osebnostnimi značilnostmi vodij. Danes je celotna osebna znamka izraz osebnosti vodje podjetja. Kar počnete danes, vas definira v očeh drugih. Poskrbite, da vas vaša znamka predstavlja v dobri luči.
3. Če niste družabni, se vam ne obeta nič dobrega
Kot vodja morate znate komunicirati, prisluhniti drugim in biti prisotni na družabnih dogodkih. Družabna omrežja vam lahko koristijo do neke mere, vendar je osebni stik in zmožnost, da se dobro predstavite v javnosti bistvenega pomena.
4. Sodelovanje je nova valuta
Če ne sodelujete, delite znanja in izkušenj z drugimi, zamujate številne priložnosti. Ceno bo plačalo vaše podjetje, saj boste s tem izgubili veliko poslovnih priložnosti.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: 7 knjig o poslu, ki vam dajo več kot MBA diploma
5. Bodite odprti za nove možnosti izbire
Vse več je samozaposlenih, ljudje spreminjajo svoje kariere čez noč, razmišljajo podjetniško, zato je potrebno biti prilagodljiv.
6. Medsebojna povezanost pomeni svobodo
Nekoč so vodje nadzirali komunikacijo. Po zaslugi družabnih omrežij so voditelje, ki upravljajo z močjo, nadomestili vodje, ki se znajo povezovati z drugimi.
7. Kreiranje svoje prihodnosti
Hierarhija ni več priljubljena. Vse bolj se uveljavlja mehki tip vodenja, kjer nadrejeni spoštujejo in upoštevajo želje, predloge svojih zaposlenih.
8. Skupnost je ključnega pomena
V sodobnem tipu vodenja ni prostora za diktaturo. Uspešno vodenje je povezano z ustvarjanjem občutka pripadnosti skupnosti, ki stremi k skupnim ciljem in viziji.
9. Delite svoje znanje z drugimi
V informacijski družbi so cenjeni tisti, ki svoje znanje delijo z drugimi. To so resnični strokovnjaki, ki znanja ne obdržijo zase, ampak ga delijo z namenom, da prispevajo k učinkovitosti podjetja.
10. Za vodenje ne potrebujete naziva
Vsakdo je lahko vodja. Za to ne potrebujete diplome, magisterija ali doktorata. Potrebno je imeti prave lastnosti in ustvariti svoj vpliv na pozitivni osnovi – po logiki ”voditi, in ne vladati ali nadvladati.”