Na unikátní a téměř mimozemské motorky jsme v našem oddíle docela zvyklí. A dokonce bychom mohli říct, že už nás nemůže nic překvapit. Možná jsme se spočítali a našli zase něco výjimečného?
Za nekatera predelana motorna kolesa bi lahko rekli, da so zanimivih oblik in da razen tega niso kaj posebni. Jack Watkins in njegova ekipa pri Moto Spec so imeli drugačno idejo in želeli ustvariti nekaj, kar bi tudi med predelanimi motornimi kolesi izstopalo. Zadali so si zahtevno nalogo ‒ preobraziti motorno kolo M001 BMW R 1150 RT do te mere, da bo téměř neprepoznavno.
Rezultat govori sam zase, saj je BMW R1150 RT ‘M001’ resnično nekaj posebnega in deluje kot umetniška sochařství kljub zapletenemu inženiringu. Více než 100 komponenty motornega kolesa je bilo potrebno vnesti v računalniški program CAD, preden so bili nared za uporabo. Unikatno prednje vzmetenje je plod Jackovega globokega razmišljanja in para blažilnikov, rešenega iz dveh odpisanih Moto Guzzi V7.
Vzmetenje je predstavljajo manjši problem v primerjavi z rám motornega kolesa ‒ le to je bilo v celoti podvrženo 3D skeniranju, da so lahko po tehtnem premisleku odrezali in dodelali dva velika kosa jekla.
16-litrska posoda za gorivo je nameščena pod zadnje vzmetenje, prekriva pa jo polikarbonat, na katerem ima motor pritrjene zadnje luči in registrsko tablico.
Prav vsak kos motornega kolesa BMW R1150 RT ‘M001’ to je ručně práce Watkinsa, s tem pa mu je uspelo narediti nekaj resnično unikatnega, saj na prvi pogled obtížný rečemo, kje je prednji in kje zadnji del motornega kolesa.
Galerija: BMW R1150 RT ‘M001’ Watkins
Více informací:
watkins.pl