Před časem jsme slyšeli kritiku, že Aston Martin Cygnet není nic jiného než tolik vychvalovaná Toyota IQ. Tentokrát je to ale jiné, protože už to není o malém, kterého stačí obléknout do hříšně drahých šatů.
Aston Martin V8 Cygnet je bil obujen približno pet let po začetku njegovega spanja, a le za en samcat unikaten primerek. 1,3-litrskega motorja ni več, saj ga je nadomestil 4,7-litrski V 8-valjnik, ki ga najdemo v Aston Martin Vantage S. S tem je moč zrasla s 97 konjskih moči na občutno zmogljivejših 430 koní.
Unikatni V8 Cygnet je dobil 7-stopenjski samodejni menjalnik, v nasprotju s prejšnjimi Cygneti pa ima pogon na pár zadních kol. Z vsemi temi spremembami so imel inženirji kar nekaj dela, a jim je na koncu vendarle uspelo. 8-valjnik je mali žepni raketi doprinesel precej dodatne teže. Ta je poskočila s 1.000 na 1.375 kilogramov. Za zmanjševanje teže imamo tako na voljo športne sedeže Recaro in armaturno ploščo, narejeno iz uhlíkové vlákno.
Aston Martin V8 Cyget je postal eden izmed najmočnejših malčkov na svetu in je resnično prava ‘žepna raketa’. Že na pogled deluje agresivno in strupeno, nas pa v tem trenutku najbolj zanima to, koliko ‘krofov’ bi lahko ‘narisali’ z njim.
Galerija slik: Aston Martin V8 Cygnet
Více informací:
global.astonmartin.com