Bentley Continental GT se před časem představilo ve verzi s 12válcovým motorem W, nyní však dozrál čas na „atletičtější“ osmiválec do V, který je jen o chloupek „pomalejší“. Nový motor je lehčí a výrazně hospodárnější. Novinkou jsou vybaveny kupé a kabriolet.
Tretja generacija Bentley Continental GT je naposled le na voljo z učinkovitejšim in za mnoge atraktivnejšim motorjem. Novi 4,0 l V 8-válc motor je tako dodelan, da ima skoraj enake zmogljivosti jako W 12-valjnik, a je za razliko občutno ekonomičnejši. Zaradi sistema izklopa valjev se pri umirjeni vožnji lahko vozimo zgolj z uporabo čtyři, namesto osm valjev, celotna operacija izklopa ali vklopa pa traja zgolj 20 milisekund. S pomočjo omenjene tehnologije lahko s polno posodo goriva prevozimo preko 800 kilometrov. Za običajnega ‘dizla’ to ne predstavlja nikakršne težave, za avtomobil s ‘težjim karakterjem’, 550 koní (404 kW) a 770 newtonmetrů navora, pa to zagotovo ni mačji kašelj. Výhoda manjšega motorja je vsekakor v tem, da bomo delší časa uživali v vožnji in ga méně zapravljali na bencinskih servisih.
Prednost V 8-valjnika je tudi v njegovem ‘napevu’, ki je bolj globok kot pri W 12-valjnem motorju. Da se vozimo z V8 Continentalom, nam dajo vedeti oznake na blatnikih in zaključki izpušnih cevi. 8-valjnik ima dve dvojni, medtem ko ima 12-valjnik dva ovalna zaključka. Za pospeševanje od 0 na 100 km/h potrebuje 8-valjni Continental 4,0-sekundea konečná rychlost je 318 km/h. Zaradi večje učinkovitost bo pogon večinoma časa speljan na pár zadních kol, v kolikor pa bomo potrebovali štirikolesni pogon, bo za to poskrbela napredna elektronika. To je še eden izmed razlogov, zakaj je Continental z novim motorjem še učinkovitejši. Bentley Continental GT V8, v kupe in kabriolet različici, bo na voljo v začetku prihodnjega leta.
Galerija: Bentley Continental GT V8
Více informací:
bentleymotors.com