Tentokrát vám představujeme roztomilé BMW Isetta 300 z roku 1956. Je to pěkné malé městské autíčko vejčitého tvaru s 'bublinovými' okny. Když Isetta poprvé vyjela na silnice, stala se okamžitě hitem a ještě více než svým tvarem je známá svým jedinečným způsobem nastupování do auta.
Voznik in sovoznik vstopita v BMW Isetto přes přední část, ki pravzaprav predstavlja nekakšna vrata. BMW Isetta, ki jo lahko vidimo na slikah, je bila pred 30 leti prepuščena propadu na smetišču, a na srečo rešena popolnega uničenja. Isetto je bilo treba temeljito prenoviti, v kar je bila vključena tudi kislinska kopel karoserije, nova barva, osveženi sestavni deli, rdeča notranjost in popolna obnova motorja.
Leta po prvi predstavitvi BMW Isetta še vedno navdušuje s svojo urbano mobilnostjo. Tako niti ni čudno, da bomo kmalu dobili njen električni približek se jménem Microlino. Občasno lahko kakšno BMW Isetto 300 zasledite na katerem izmed dražbenih portalov ali podobnih internetnih straneh. BMW Isetta 300 ima motor z enim valjem in 298 kubičnih centimetrov prostornine, za prestavljanje pa uporablja 4-stopenjski převodovka.
Leta 1955 je BMW Isetta postala prvi masovno proizvajani avtomobil na svetu, ki je na 100 najetých kilometrů porabil le 3 litre goriva. Hkrati je bil to tudi najbolje prodajani enovaljni avtomobil na svetu. BMW Isetto ste zagotovo že kdaj opazili na cesti ali v muzeju, če pa ne, se je zagotovo spomnite iz nanizanke Družinske zadeve, kjer je bila osebni avtomobil ‘piflarskega’ Steva Urkla.
Galerija slik – BMW Isetta 300
Více informací:
bringatrailer.com