BMW je za letošnji prestižni dogodek Concorso d'Eleganza Villa d'Este na jezeru Como v Italiji napovedoval študijo roadsterja, ampak nihče si ni mislil, kaj dejansko imajo v mislih Bavarci. Študija ima namreč dva kolesa manj kot so vsi pričakovali, saj gre za študijo cestnega motorja prihodnosti, ki so ga poimenovali kar roadster.
Tako je BMWju uspelo tako kot vsako leto, petično javnost osupniti tudi letos, saj so javnosti predstavili motocikel razreda nahé kolo, s številnimi modernimi prijemi kar se tiče zasnove, okvirja kot tudi podobe.
V ogrodju je klasični BMWjev bokserski dvovaljnik velikosti 1 170 kubických centimetrů, ki razvija 90 kW ali 123 Km in 92 Nm največjega navora. Moč je na zadnje kolo speljana prek kardanskega pogona, zadnje vzmetenje pa sestavlja enojna nihajna roka z športnim blažilnikom znamke Öhlins, ki je podpisan tudi pod prednjie vzmetenje, Brembo pa na zmogljivi zavorni sistem. Ogrodje pa je cevasti spaceframe, ki zagotavlja trdnost in obenem izredno lahkost.
Oblikovno pa se motocikel zdi, kot da bi ga danes ali v prihodnosti vozil Robocop, saj sprednji del ali bolje rečeno maska spominja na čelado omenjenega, za svetila pa skrbi skupek LED diod, ki spominja kot na oči kakšne žuželke. Z boka opazovalec najprej opazi, da ima motocikel izredno kratko medosno razdaljo in kompakten okvir. Na zadku pa poglede nase lepi trobentasta izpušna cev velikega premera in ogromno zadnje kolo, zadnje luči pa so komaj opazne in prav tako v celoti iz LED tehnike. Ima pa roadster concept še številne druge manjše posebnosti, kakršen je naprimer minimalističen sedež iz alkantare in pa v črno barvo pobarvan motor ter živo moder trikotnik, ki v bistvu predstavlja osnovo spaceframe okvirja.
Tako kot ostale študije prestižnega dogodka ob jezeru Como, tudi to ne pričakujte v salonih v bližnji prihodnosti.
Více informací na:
http://www.bmw.si