BMW serije 2 active tourer je drugačen BMW ter hkrati hišni eksperiment kompaktnega enoprostorca, ki prinaša za to blagovno znamko mnogo novih momentov in izzivov. Gre namreč za popolnoma nov filozofski pristop blagovne znamke, ki je zahteval kompromise in inovacije. Je prvi BMW s pogonom na prednji par koles, prvi kompaktni enoprostorec te znamke ter hkrati prvi, ki pod pod motornim pokrovom premierno predstavlja tudi trivaljnik. Za aktivne po srcu in duši in tiste, ki potrebujejo enostavno več prostora. Nov list, nov segment in s tem svežina iz osrčja Bavarske. Active turerja smo imeli priložnost spoznati na ulicah bavarske prestolnice.
Skeptiki in ljubitelji značka BMW, bodo ob zgoraj napisanem le skomignili z rameni, a le do trenutka, ko se bodo v živo srečali z BMW-jevim novincem in ga tudi zapeljali kakšen krog.
Toto 4.3 metra dolg kompaktnež iz razreda malih družinskih enoprostorcev namreč dokazuje, da pri BMW vedo kaj počnejo ter da imajo pravi odgovor tudi v tem za njih novem segmentu. Drugačen in predvsem zelo netipičen Bavarec ima vse oblikovne karakteristike pravega BMW-ja. In naključni mimoidoči so se z zvědavost ustavljali s pogledi na vozilu. Vselej dober znak.
(Naj) prostornejši BMW?
V notranjosti active tourer preseneti s sicer znanimi prednostmi enoprostorcev in ponudi netipičen volumen za to blagovno znamko. Tako navdušuje občutek prostornosti in svetlosti, ki ob sicer kompaktnih merah ponuja veliko udobja ne le v prvi vrsti, temveč tudi drugi vrsti. Na slednji ni praktično nikakršnega občutka utesnjenosti in prostora bo zadosti tudi za ty velké “otroke”. Tu je prostora saj toliko kot v seriji 5, in dosti več kot v seriji 3.
Svetla, sveža in kakovostna notranjost
Active tourer navduši z detajli v notranjosti. Tako je popolnoma nova zasnova armaturne plošče, oziroma njenega sredinskega dela, ki je oblikovno drugačna in sveža. Navdušuje predvsem kakovost izdelave, ki v nobenem pogledu ne zaostaja za najvišjimi modelnimi številkami te znamke in jih s svojim svežim šarmom na trenutke celo prekaša. Kljub znanim elementom v notranjosti, skupnim vsem modelom BMW, se zdi, da bodo prav tu prepričevali kupce, da so boljši od konkurence. V ta segment namreč prinaša active tourer visoko raven premium občutkov.
Bogata osnovna oprema in množica modelnih različic
Kombinatorika dodatne opreme je pri pridobivanju novih kupcev v tem segmentu odločilna in tega se pri BMW močno zavedajo. Tako niso varčevali pri osnovni serijski opremi, ki je spodobna in prinaša med drugim rádio Professional z možnostjo prostoročnega telefoniranja, sistem BMW iDrive s 6.5 paličnim prikazovalnikom, senzor za dež in avtomatske luči, kůže športni volan, inteligentni sistem klica v sili, pametne dinamiče zavorne luči, runflat pnevmatike, vtičnici za aux a usb ter mnogo drugih malenkosti, ki v nadaljevanju delujejo v sozvočju z modelnimi različicami Advantage, Sport Line a Luxury Line, ki vsaka prinaša določeno raven logičnih dodatkov osnovi in se po vrsti nadgrajuje. Tako z nadgradnjo opreme iz osnovne z izbiro katere koli modelne različice, kupec hitro in logično nadgradi svoje vozilo s multifunkcijskim volanom, pomočnikom za parkiranje PDC, avtomatsko klimatsko napravo, tempomatom z zavorno funkcijo, itd.. Srednje opremljen BMW active tourer serije 2, s simpatičnim trivalnikom a Sport Line opremo, tako ne bi smel bistveno preseči znamke 30.000 evrov. Podatek, ki zna pritegniti nove kupce, ki prej o tej znamki prej niso razmišljali. Le teh pa naj bi bilo po besedah predstavnikov BMW, kar 70 procent.
Pogon spredaj in nova generacija odličnih motorjev z novimi prijemi
Pri active tourerju so bavarci pogumno prvič zagrizli v kislo jabolko, a kljub temu uspeli pripraviti odličen bavarski štrudel. Poprvé s prednjim pogonom, prvič prečno nameščeni motorji in prvič trivaljniki. Popolnoma nova generacija motorjev, zasnovana za varčnost in čistost izpuhov. Motorji tako zaradi prečne namestitve prinašajo več prostora v notranjosti, a so kljub temu nameščeni na način, da active tourer ostaja avtomobil po okusu pravih voznikov. Pri BMW ne skrivajo, da so izkušnje so črpali iz razvoja Minija, od koder so prenesli več kot desetletje bogatih izkušenj s prednjim pogonom. Sozvočje karosérie a pogonskih agregatov jim je odlično uspelo.
Za češnjo na vrhu smetane pa smo uživali v družbi različice 225i. Le ta bo zaenkrat najmočnejša izbira modela active tourer pri nas. 170kW respektive 231 konj se ne sliši prav družinsko, kot tudi ne podatek o pospeševanju do 100km/h v nouzi 6.6 sekunde. Vsekakor podatki, ki bodo zadovoljili tudi najbolj zahtevne.
Zmagovalna formula ?
BMW z active tourerjem ne išče puristov blagovne znamke BMW. Išče popolnoma nove kupce v segmentu, kjer dosedaj ni bil pristoten. Teh naj bi bilo kar 70 procent. To počne temeljito a bez polovičarstva.
S sprejemanjem kompromisov so si odprli nove možnosti in kompromise uspeli spremeniti v nadgradnjo svoje filozofije. Možnost za vlastní vývoj a preseganje togih okvirov. Active tourer se pelje kot pravi BMW, v vozni dinamiki zaradi sprednjega pogona ne zaostaja. S tem pa ohranja esenco in glavno sporočilo te znamke.
Veselje do vožnje.
Více informací:
bmw.si
Cena osnovne različice: 26.700 evrov
V uredništvu bi izbrali:
* 218i Active Tourer – Sport Line / 29.650 evrov
+ 17″ lita alu. platišča Star-spoke 379 / 626 evrov
Cena po ceniku: 30.276 evrov