Bugatti Type 35 byl vůz, který ve 20. letech 20. století přinesl světu značku Bugatti. Typ 35 je považován za nejúspěšnější závodní vůz všech dob. Dosáhl kolem 2000 vítězství v profesionálních i amatérských soutěžích. Na vrcholu své slávy se Bugatti Type 35 umisťovalo v průměru na první místo více než 14krát týdně.
Pisalo se je leto 1926, ko je Ettore Bugatti svojemu najmlajšemu sinu naredil pomanjšano repliko avtomobila Bugatti Type 35. ‘Avtomobilček’, z vzdevkom ‘Baby’, se je izkazal za tako priljubljenega, da je postal produkcijski model in so ga izdelovali vse do leta 1936. Ob 110. obletnici ustanovitve znamke Bugatti, so nam razkrili njegovega naslednika, konceptnega Bugatti Baby II. Tudi ta ima pogon na zadnji kolesni par, ki ga poganja elektrický energija. Za razlika od originala, je Baby II nekoliko večja replika, ¾ velikosti, in ima dovolj prostora, da se za volan usedejo děti nebo dokonce Dospělí. Ročno izdelana replika Baby II bo na voljo to jesen, za njo pa je potrebno odšteti 30 000 eur. Tej ceni je potrebno prišteti še davek in stroške dostave.
Baby II ima odstranljivo litij-ionsko baterijo, delno zaporo diferenciala in regenerativno zaviranje. V otroškem načinu ponuja 1 kW (1,36 KM) moči in hitrost do 20 km/h, če pa preklopimo v odrasli način, imamo na voljo 4 kW (5,44 KM) in se lahko vozimo do hitrosti 45 km/h. Tako kot Bugatti Chiron, ima tudi Baby II tako imenovano Speed Key nadgradnjo, s katero ‘odklenemo’ 10 kW (13,6 KM) a izključimo elektronski omejevalnik hitrosti. Na voljo bo zgolj 500 primerkov Bugatti Babyja II.
Galerija: Bugatti Baby II
Více informací: bugatti.com