Coca-Cola byla vytvořena jako náhodný objev lékárníka Johna Stitha Pembertona. Snažil se napodobit francouzského vynálezce, který jako první vyrobil víno z koky, ale prohibice v Americe mu nedovolila vyrábět alkoholický nápoj, a tak zamířil na nealkoholický. Vše ostatní je historie, do které se svými tištěnými reklamami psala i Coca-Cola.
Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je životní styl), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni bubliny so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.
Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Coca Cola zaujme novými inovativními uzávěry
Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!
Více informací:
www.coca-cola.si