Ferrari je predstavil modela Monza SP1 in Monza SP2, ki sta prva 'pokončna konjička' v seriji avtomobilov z imenom Icona. Tovarna iz Maranella je predstavila moderne, izredno zmogljive 'bolide', ki jemljejo navdih v dirkalnih avtomobilih iz 50. let prejšnjega stoletja.
Za podobo klasický dirkalnika se skriva veliko več kot samo to. Ferrari Monza SP1 a Ferrari Monza SP2 sta namreč mimořádný rychle avtomobila. Ferrari zatrjuje, da imata lepší vztah Miláček hmotnost a síla kot katerakoli druga Barchetta. Zahvala gre karbonskim vlaknom a najmočnejšemu motorju, ki so ga kadarkoli naredili v tovarni iz Maranella. 12-ti válec V motor ima 6,5 litrov svazky a 809 konjskih pravomoci. To je dovolj, da potrebuje Monza le 2,9 sekundy z 0 až 100 km/h. Z 0 až 200 km/h potřebuje jen 7,9 sekundy. Konečná rychlost je prek 300 km/h, a glede na to, da ‘manjka’ streha in vetrobransko steklo, se bodo vozniki ob teh visokih hitrostih počutili, kot da so v bolidu Formule 1.
Ferrari Monza SP1 in SP2 sta si pravzaprav zelo podobna, največja razlika med njima pa je, da je prvi namenjen jeden, a další dva osebama. Oba avtomobila sta osnovana na Ferrariju 812 Superfast. Pri Monzi SP1 je sovoznikov del prekrit s karoserijo, del za voznikom pa ima tako imenovano plavut. Pri Monzi SP2 bo imel sovoznik na voljo celo malo vetrne ochrana v obliki zelo majhnega vetrobranskega stekla. Majhna kompaktna vrata se odpirajo navzgor, skozi njih pa se usedemo za volan najnovejšega Ferrarija. A tam ne bomo našli razkošja, kot smo ga pri tej znamki vajeni, temveč zgolj naléhavě nutné opremo. Avtomobila nista namenjena zgolj uporabi na dirkališču, a lahko kar dobro sklepamo, če rečemo, da bodo lastniki tam z njimi preživeli največ svojega časa. Cena v tem trenutku še Není znana, a ker gre za avtomobil, namenjen zbiralcem a pomembnim strankam, ta ne bo ravno nízký.
Galerija slik: Ferrari Monza SP1 in Ferrari Monza SP2
Více informací:
ferrari.com