George Rodrigue je umělec, který se v 90. letech proslavil svým motivem modrého psa. Světové slávy dosáhl propagačním plakátem, který navrhl pro švédskou vodku Absolut v roce 1992. Modrého psa navrhl podle svého psa Tiffanyho. Inspiraci pro tvorbu čerpal z kreolské legendy o Loup garou, která vypráví o vlkodlakovi, který se prý ukrývá v bažinaté krajině jižní Louisiany.
Močvirnata pokrajina ameriške zvezne države Louisana je močno vplivala na začetke Rodriguevega ustvarjanja. Študij v Los Angelesu je v njem vzbudil domotožje in željo po uprizarjanju motivov iz ruralnih predelov Lousiane. V prvih delih so prevladujoč motiv temačne pokrajine, ki jim kraljujejo z mahom preraščeni hrasti. Kot številni drugi veliki umetniki, tudi Rodrigue na začetku ni bil cenjen. Kritikom so se motivi ruralne pokrajine zdeli preveč temačni in monotoni. Stvari so se spremenile, ko je bil leta 1974 kot edini Američan nagrajen na prestižni pariški razstavi Le Salon.
Motiv modrega psa je Rodrigue prvič naslikal kot ilustracijo za serijo grozljivk o mitih in legendah ameriškega juga. Zgodbe so govorile predvsem o volkodlaku (fr. loup garou) zato se je odločil, da bo glavna ilustracija v knjigi pes. Ilustracija je bila postavljena v nočni čas, zato je psa, ki je stal v mesečini pobarval modro. Leta 1992 je s pomočjo Absolut vodke dosegel svetovno slavo. Sledil je slavnim umetnikom kot sta Andy Warhol in Hans Godo Frabel ter ustvaril promocijski plakat z modrim psom v glavni vlogi. V poznejših letih svojega ustvarjanja je modrega psa umestil v okolje močvirnatih pokrajin ameriškega juga in s tem združil svoje najbolj znane motive. Leta 2013 je George Rodrigue umrl, a njegov Blue dog živi naprej.