Skutečný muž se stará o sebe a zároveň o druhé. Může být jemný nebo divoký. Ví, jak milovat a být dobrý v posteli. Ale skutečný muž může být skutečným mužem pouze tehdy, má-li k tomu správné nástroje. A L. kondomy jsou jedním z nich.
V ozadju pripovedi o “pravem moškem”, oviti v veliko merico domiselnega humorja, se skriva kampanja podjetja This Is L, ki se osredotoča na reševanje problema virusa HIV a AIDS-a v državah razvoja. Tako z vsakim nakupom njihovih L kondomov nekdo v ogroženih področjih enega prejme brezplačno. Poleg tega so njihovi proizvodi iz naravnega lateksa brez glicerina in parabenov, kar jih dela še bolj naravne in okolju prijazne. Kot sta tudi njihova enostavna uporaba in 24-urna dostava po Los Angelasu in San Francisu.
Oglas, prvič predvajan prav na letošnje Valentinovo, prikazuje moškega v naravni divjini (kar se za pravega moškega seveda spodobi), ki je navkljub “mačo” idealom še vedno pozoren in ljubeč do žensk. Kot pravi osrednje sporočilo, za pravega moškega “seks ni nekaj, s čimer osvoji žensko”, temveč “nekaj, kar poskrbi, da trenutki z njo trajajo”.
Kako torej postati pravi moški, si oglejte v spodnjem oglasu:
Produkcija: Aren’t We Clever Production
Igralec: Gabriel Di Chiara
Režija in montaža: Zac Eubank
Produkcijski vodja: Becca Scott
Scenarij: Alex Dean in Zac Eubank
Zvočni zapis: Alex Niedt
Grafični zapis: Kate Ragon