Zatímco debata o imigraci a zdi mezi Spojenými státy a Mexikem probíhá, mexická letecká společnost AeroMexico provokuje Američany novou reklamou nazvanou ‚DNA Discounts‘.
V oglasu lahko vidimo prebivalce mesta Wharton v Teksasu, ki podajo o Mehiki in njenih državljanih določena (ostra) mnenja. Oglas sicer navrže tudi nekaj splošnih dejstev o zgodovini preseljevanja iz Mehike v ZDA in ugotavlja, da imajo v mnogih južnih in jugozahodnih državah ZDA njihovi prebivalci v bistvu mehiške korenine.
Stvari se obrnejo, ko mehiška letalska družba Aeromexico razkrije, da ponuja Američanom popust na let, ta pa temelji na količini mehiške DNK, ki jo imajo prebivalci mesta Whatron (to pomeni, da 18 odstotkom mehiške DNK ustreza 18-odstotni popust). Mnenja Američanov se tako takoj spremenijo. Kot pravi eden med njimi: “Rad imam popuste!”
V tako briljantnem oglasu je težko reči, ali so to resnični prebivalci Whartona ali le igralci, in ali je ta stvar s popusti in DNK-jem resnična, ali je le satira. Aeromexico, ki se je že sicer pred tem lotila političnih tematik, oglasa ni posebej komentirala.
Kakorkoli, gre za res odlično potezo, ki spodkopava strupenost mnogih Američanov, do katere pride, ko se omeni njihove južne sosede. In to oglas stori brez neposredne omembe političnih nemirov, zidu ali celo ameriškega predsednika Trumpa. Namesto tega usmerja energijo v sožitje v skupnosti, vključno s sloganom “There are no borders within us” (V nas ni meja).