fbpx

Mondial de l'Automobile 2014: Pařížský autosalon nabízí více než 100 světových premiér

Razstavni prostori večine avtomobilskih proizvajalcev, se tudi letos kar šibijo z novostmi, novi modeli pa so razporejeni po celotni modelni skali. Če kje, potem je letos manj novosti pri superšportnikih in eksotih, prav tako pa so se električni avtomobili že nekako ustoličili v glavah ljudi in kupcev in postali skoraj samoumevni.

Espace rešuje “čast” domačinov

Če gledamo po državah pa je letos presenetljivo malo novosti domačih razstavljalcev, ki so v preteklih letih za največji jesenski avtomobilski dogodek dobesedno “šparali” največja železa, da so jih lahko vrgli v ogenj, letos pa z izjemo nove generacije renault espacea, večjih tržnih novosti ni pripravila nobena znamka. Pri Renaultu so tako poleg prej omenjenega predstavili le še študijskega hibridneža – eolaba in nekaj posebnih različic clia.

Franosko "čast" rešuje povsem novi espace, ki bo po novem crossover, kljub temu pa bo premogel obilo prostornosti in prilagodljivosti.
Franosko “čast” rešuje povsem novi espace, ki bo po novem crossover, kljub temu pa bo premogel obilo prostornosti in prilagodljivosti.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Renault espace – po novém crossoveru průkopník segmentu minivanů

Na peugeotu pa je soj salonskih luči prvič ugledal(o) osveženi 508, nekaj športnih in eko različic modelov 208 in 308 ter študijski křemen. Na Citroënu pa presenetljivo stavijo le na posebni različici modelov C4 cactus in C1 ob bok katerih so postavili še študijskega štirivratnega kupeja DS divine.

Honda je na salon pripeljala povsem novega jazza. Kljub dejstvu da ima v imenu prototype, pa je predstavljeni model že zelo blizu serijskemu.
Honda je na salon pripeljala povsem novega jazza. Kljub dejstvu da ima v imenu prototype, pa je predstavljeni model že zelo blizu serijskemu.

Presenetili Japonci in Korejci

Veliko bolj kot domačini pa letos na salonu izstopajo Japonci in Korejci, ki so v Pariz pripeljali presenetljivo veliko novosti. Honda je tako evropejcem prvič predstavila model HR-V in novega jazza (nerazumljivo pri obeh navajajo da gre še vedno za študijska modela), Hyundai je predstavil povsem novega i20, sestrska kia studna sorenta tretje generacije. Pri Mazda je soj evropskih salonskih luči prvič ugledal najbolj prodajani roadster vseh časov – MX-5, na Nissanu pa ne razkrivajo ambicij v C-segmentu, kamor proti koncu leta zapelje povsem novi pulsar. Suzuki pa je predstavil manjšega suva z znanim imenom vitara.

Hyundai je povsem na novo razvil svojega predstavnika B-segmenta, ki je večji, boljši, se tako tudi pelje in tudi bolj odrasel.
Hyundai je povsem na novo razvil svojega predstavnika B-segmenta, ki je večji, boljši, se tako tudi pelje in tudi bolj odrasel.

Tako so prej omenjeni skoraj zasenčili tudi ostale evropske države in proizvajalce, kjer čast stare celine (sicer več kot dostojno) branijo povsem nova generacija VW passata, novi predstavnici B-segmenta: škoda fabia in opel corsa, katerima se pridružuje tudi pětidveřové mini, Brod pa je predstavil drugo generacijo S-maxa.

Passat osem generacije je zagotovo eden najbolj obleganih modelov na salonu tudi zaradi plug-in hibridne različice GTE.
Passat osem generacije je zagotovo eden najbolj obleganih modelov na salonu tudi zaradi plug-in hibridne različice GTE.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Ford S-max – začetnik športnih enoprostorcev pripravljen na drugi krog

Aja pa še skoraj umrli Smart predstavlja novi generaciji svojih modelov for two in for four. Mercedes pa je prvič pokazal pomanjšanega brata SLS AMG, ki sliši na ime AMG GT. BMW pa se je po poplavi novosti v preteklem letu očitno izčrpal, saj v Parizu v resnici predstavljajo le zgoraj brez različico serije2. Podobno zatišje je letos tudi pri Audi, kjer so predstavili le TT-ja v roadster različici in študijo štirivratnega kupeja na osnovi TT, pojmenovaný sportback.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Audi TT sportback – dva para vrat tudi za najmanjšega audijevega kupeja

Glavna atrakcija na Jaguarjevem razstavnem prostoru je zagotovo model XE, ki pomeni njihov povratek v D-segment, kjer so pred leti že bili in izgoreli z X-typom.
Glavna atrakcija na Jaguarjevem razstavnem prostoru je zagotovo model XE, ki pomeni njihov povratek v D-segment, kjer so pred leti že bili in izgoreli z X-typom.

Tudi Angleži in Švedi niso počivali

Angleži pa so svoje dodali v obliki novega land rover discovery sporta a jaguarjevega povratka v D-segment v obliki modelu XE. Ne gre pa pozabiti niti na Italijane in Švede, kjer prvi letos vse stavijo na novega fiata 500X, ki na ceste zapelje v začetku prihodnjega leta, Volvo pa po več kot desetletju na novo generacijo modela XC90, ki k nam zapelje v začetku prihodnjega leta.

500x podobno kot espace rešuje italijansko čast, na voljo pa bo prihodnje leto v dveh karoserijskih različicah: urbani in terenski. Kot prvi v segmentu pa bo imel tudi možnost devet stopenjske prestavne avtomatike.
500x podobno kot espace rešuje italijansko čast, na voljo pa bo prihodnje leto v dveh karoserijskih različicah: urbani in terenski. Kot prvi v segmentu pa bo imel tudi možnost devet stopenjske prestavne avtomatike.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Lamborghini asterion – první hybridní supersportovní lambo

Pri eksotih vse oči uprte v Lamborghini

Pri eksotih pa zagotovo izstopa hibridni lamborghini asterion, pa čeprav gre šele za študijo, pri Ferrariju pa so predstavili zgolj zgoraj brez različico najhitrejše 458 italie, který na jméno slyší speciale aperta. Porsche pa letos predstavlja (le) prenovljenega cayenna, ki mu je dodal tudi priključno hibridno različico.

Po več kot 10-ih letih tržne uspešnosti je XC90 le naredil prostor za naslednika, ki z marsikaterega vidika (predvsem tehničnega in varnostnega) pomeni merilo ostali konkurenci med velikimi suvi.
Po več kot 10-ih letih tržne uspešnosti je XC90 le naredil prostor za naslednika, ki z marsikaterega vidika (predvsem tehničnega in varnostnega) pomeni merilo ostali konkurenci med velikimi suvi.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Specialni ferrari 458 italia dobil različico zgoraj brez, imenovano aperta

Salon (ki je bienalni) za obiskovalce odpre svoja vrata v soboto 4.10., pred dvema letoma pa je privabil 1.231.416 obiskovalcev. Vstopnica za odraslo osebo znaša 14 evrov, če boste na salon peljali še najmlajše pa boste odšteli 22- (odrasla oseba + 1 otrok), oziroma 30 evrov (odrasla oseba + 2 otroka).

Více informací

Více informací:
www.mondial-automobile.com

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.