Na nedávném pařížském týdnu módy měla na sobě zvučné značky jako Yoshi Yamamoto, Isey Miyake, Moon Young Hee, prošla se už dráhami Maison Martin Margiela, Giorgio Armani, Emporio Armani, Charles de Castelbajac, Veronique Branquinho, pracovala pro Hermese, Jean Paul Gaultiera, Celine, Chloe...
Nedavno je posnela kampanjo za Persol Reflex Edition, ki jo lahko vidimo v vseh večjih mestih. Dvajstletna zamejska Slovenka Nina Vodopivec, ki živi v Trstu, gradi bleščečo kariero v svetu mode.
Modaje od daleč videti lepa, zapeljiva, nedolžna … Kakšen je resničen obraz modne industrije?
Moda ni samo to, kar vidimo v revijah. Za tem je mnogo truda in napora, ki ga v delo vlagajo čisto vsi, ki delajo v tem poslu, od dizajnerjev do fotografov, manekenov, bookerjev v agencijah itd. Moda oziroma modna industrija je lahko zelo privlačna in zanimiva, obenem pa nepredvidljiva, ker se v tej industriji stvari spreminjajo zelo hitro.
Kaj je za model največji uspeh: da hodi po pisti na tednu mode, da ima objavljen editorial v ugledni modni reviji ali da posname modno kampanjo?
Po navadi je tako, da če hodiš po dobrih modnih revijah, dobiš potem tudi dobre editoriale in kampanje. Vsakdo si želi nekaj drugačnega, ampak mislim, da je največji uspeh, ko posnameš modno kampanjo.
V kateri reviji bi si želeli imeti editorial?
Ena izmed mojih sanj je italijanski Vogue. Zelo pa bi mi bilo všeč, če bi imela editorial tudi v katerikoli izmed najbolj poznanih revij.
Vaš naljubši modni fotograf?
Obožujem portrete Richarda Avedona. Zelo rada bi nekoč delala z Ellen von Unwerth ali Stevenom Meiselom.
Kako je videti vaš dan, ko delate na tednu mode? Kaj najraje počnete po modni reviji?
Moj dan je med tednom mode zelo naporen: bujenje zgodaj zjutraj in potem ves dan tekanje od enega kastinga do drugega, in tako do poznega večera. Do zdaj sem imela v enem dnevu največ 18 kastingov, ampak bilo je nemogoče, da bi obiskala vse. Pred vsakim šovom moramo biti tam približno štiri ure prej, da nam uredijo make-up in frizuro, da vidimo, kakšna je pista, ter enkrat ali dvakrat zvadimo hojo. Tako da če je šov ob osmih zjutraj, morajo biti manekenke tam sredi noči. Modna revija sama zase traja kratek čas, okoli 15 minut. Ko se modna revija konča, moram včasih na druge kastinge ali pomerjanja. Ko se konča teden mode, pa je vse, kar potrebujem, spanje.
Če bi imeli možnost nositi modno revijo kateregakoli oblikovalca na svetu, koga bi izbrali?
Najrajši bi nosila oblačila modne hiše Balmain, Versace in Stelle McCartney.
V omari: črna ali barve?
Za kastinge dajem prednost predvsem črni barvi, drugače pa rada nosim živahne barve.
Kos, ki to pomlad ne bo manjkal v vaši omari?
Dolgo krilo in kratke jakne.
Ikona stila?
Zelo mi je všeč stil manekenke Coco Rocha.
Sodelovanje s znanimi fotografi:
Bruno Werzinski, Julia Hetta, Jurij Treskow, Felipe Sanguinetti, Dominique Casalta, Michel Momy, John Lander, michelle Du Xuan, Brigitte Niedermair so le nekatera znana imena fotografov modnega sveta.
Editorial:
Letos je posnela editoriale za revije SNC Magazine, 125 Magazine, Elle US, L’Officiel China in Stiletto.
In še …
V matični modni agenciji Immortal Models kmalu načrtujejo pohod na New York in ostali del sveta, kjer kažejo veliko zanimanje zanjo. V Parizu jo zastopa ista modna agencija kot znano slovensko manekenko Velarijo Kelava, agencija OUI.
Na pariškem tednu mode je sodelovala že četrto sezono, drugo sezono zapored pa je nosila kolekcije oblikovalcev Yoshija Yamamota in Iseya Miyakeja.