To je nová Mazda CX-5, ještě sexy a ještě červenější. Mazda na autosalonu v Los Angeles představila druhou generaci svého SUV CX-5, které je jejím nejprodávanějším modelem na starém kontinentu. Nyní je o něco kratší a ještě přívětivější k řidiči a ostatním cestujícím.
Nová Mazda CX-5 (2017) mora zapolniti velike čevlje, saj je aktualna različica prava prodajna uspešnica in celo najbolje prodajani Mazdin model v Evropi. Pri drugi generaciji so se inženirji osredotočili na izpopolnjevanje obstoječega in nadgradnjo ne le vozniške izkušnje, pač pa tudi udobja in užitka vseh potnikov.
V zunanjost niso pretirano posegali, je pa usklajena z najnovejšimi smernicami oblikovalskega jezika KODO (nova je trislojna rdeča barva karoserije Soul Red Crystal – ta je še bolj nasičena in še bolj intenzivna od sedanje Soul Red Metallic –, žarometi so tanjši in nižje postavljeni, 10 milimetrov so širši koloteki, nižje je težišče …). Nova Mazda CX-5 je na zunaj nekoliko pridobila na dinamičnosti, dimenzijsko pa gre le za rahla odstopanja. Medosna razdalja ostaja enaka, malenkost so krajši previsi, v dolžino pa se je skrčila za 5 milimetrov. Seveda ostaja največji Mazdin športni terenec v Evropi (v ZDA je to Mazda CX-9).
Tudi paleta motorjev ostaja enaka. Poganjata jo znana 2- in 2,5-litrski bencinski motor (Skyactiv-G 2,0 in Skyactiv-G 2,5) in 2,2-litrski turbodizelski motor (Skyactiv-D 2,2), za prenos moči pa sta zadolžena ročni ali samodejni šeststopenjski menjalnik. Po želji je na voljo štirikolesni pogona i-Activ AWD. Glavnine sprememb je bila deležna potniška kabina, v kateri so stebriček A rahlo pomaknili nazaj in tako povečali průhlednost prednjih potnikov. Za še večje udobje so dvignili sredinski greben z elektronsko ročno zavoro, prestavno ročico in gumbom za upravljanje infozabavnega sistema. Položaj je zamenjal tudi 7-palčni zaslon na sredinski konzoli, boljša je razporeditev stikal. Notranjost je sicer tipično Mazdina, med novostmi pa se je znašla še projekcija podatkov o vožnji/avtomobilu na vetrobransko steklo.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Temný rytíř – Upravená Mazda MX-5 Miata = produkční batmobil
Voznika so za boljši pregled nad dogajanjem pred in za vozilom nekoliko pomaknili nazaj. Od zdaj lahko električna zadnja vrata upravljate daljinsko, za njimi pa se skriva 505 litrov prtljažnega prostora. Omeniti velja še Řízení G-Vectoring, nadzor nad dinamiko vozila, in i-Activsense, paleto sistemov za pomoč in varnost. Prodajati jo bodo začeli na Japonskem (februar 2017), postopoma pa napadli še druge trge.
Galerija – nova Mazda CX-5 (2017):
Více informací:
mazda.si