Audi přivezlo na autosalon v Paříži tři novinky, ale největší pozornost vzbuzuje nové Audi Q5, první po osmi letech. Druhá generace středně velkého SUV je o něco lehčí a prostornější než předchůdce, novinka navíc přišla s mnohem sportovnějším vzhledem. Nastupuje do velkých bot, protože Q5 byla již nějakou dobu šampionem komerční třídy. Audi do něj vkládá velké naděje, a tak není nic ponecháno náhodě.
Po osmih letih je tu nové Audi Q5. Audi ni ničesar prepustil naključju, ko se je medil in cedil novi Q5. Z njim namreč želi ponovno postaviti nova pravila igre, kot mu je to uspelo s predhodnikom. Zato ni presenetljivo, da novi srednje velik SUV poka od naprednih sistemov, ki skrbijo za udobje, varnost in učinkovitost vožnje. Postavili so ga na platformo aktualnega modela A4, proto to je 90 kilogramov lažji. Po novem v dolžino meri 4,66 metra, v višino 1,66 metra, v širino pa 1,89 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,82 metra.
Karoserija je koktajl aluminija in izredno trdih jekel, zmešan po receptu pametne gradnje za izjemno čvrstost. Audi je povsem prevetril notranjost ter poudaril prilagodljivost in prostornost potniške kabine. Prtljažni prostor ima prostornino med 550 in 1550 litri. Za lažje zlaganje lahko ob pomoči zračnega vzmetenja (ta je ponujen kot možnost) Audi Q5 znatno znižamo.
Krasil ga bo 12,3-palčni zaslon ločljivosti HD in 8,3-palčna tablica (na vrhu sredinske konzole). Prek komunikacijskega sistema MMI bo mogoče povezovanje na internet prek LTE-vmesnika nebo dostopne točke Wi-Fi. Za pametne telefone bosta skrbela vmesnik Apple CarPlay in Android Auto a bezdrátová nabíječka. Tu so še digitalni merilniki in hlavy vzhůru zaslon za projekcijo voznih podatkov in navigacije na vetrobransko steklo. Svoje doda ambientalna osvetlitev in avdio sistem s podpisom Bang & Olufsen. Da visoko izurjenih voznih asistentov niti ne omenjamo.
K boljšim voznim lastnostim poleg nižje teže in voznih programov, s katerimi določimo karakter novega Audija Q5 (novost je način terenske vožnje z večjo oddaljenostjo vozila od tal in program all road za sprotno prilagajanje) in posežemo v vse ključne nastavitve vozila, doda tudi štirikolesni pogon quattro (izjema bo 110-kilovatni dizel, ki bo imel pogon le na prednji dve kolesi), ki sproti prilagaja navor na posamezno kolo. Motorna paleta bo obsegala tri dizelske izpeljanke – dvolitrski motor TDI V4 z 110, 120 in 140 kW – in dve bencinski – dvolitrski prisilno polnjeni motor V4, serije TFSI z 185 kW, in trilitrski motor V6 TDI. Le slednji bo moč na kolesa prenašal prek osemstopenjskega menjalnika Tiptronic, vsi ostali pa se bodo morali zadovoljiti s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom S Tronic.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: Nové Audi A5 Coupé – ostřílený vítězný kůň
Novi Audi Q5 bo na voljo v 14 različnih barvnih odtenkih in zapakiran v pet različnih paketov (Sport, Design, S Line, Design Selection in S Line sport). V prodajo gre v roce 2017.
Galerija – novi Audi Q5:
Více informací:
audi.si