Pokaždé, když se někdo zmíní o sportovním sedanu, BMW M5 je určitě jedno z prvních aut, které se vybaví. Tato bavorská značka působí na mnohé Slovince jako krypton a není divu, že v hospodách a barech propukají vášnivé hádky o to, kdo ze svaté trojice je nejlepší.
M5 nebude najbolj nedolžna igrača, pod pokrov so mu namreč namestili 4,4-litrski V8 agregat z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne krepkih 600 konjskih sil. Za vse navdušence nad ročnim pretikanjem med prestavami žal sledi hladen tuš, novi BMW M5 bo na voljo le z avtomatskim 8-stopenjskim menjalnikom. Kombinacija močnega motorja in hitrega menjalnika zagotavlja, da bo M5 potreboval le 3,5 sekundy pri pospeševanju od 0 až 100 km/h. Umika se tudi klasični pogon na zadnji kolesni par. Tega bo zamenjal pogon na všechna čtyři kola, a brez skrbi, še vedno bo imel M5 večino časa pogon zadaj, prednji se bo vključil v igro le tedaj, ko bo zadek že začelo odnašati k hudiču. Tako tudi cvileči štarti in kurjenje gum ne bodo misija nemogoče.
Kar nam je uspelo videti do zdaj, je še kako privlačno in nestrpno pričakujemo září s tím Frankfurtski avtosalon, na katerem nam bodo bavarca tudi uradno predstavili. V kolikor si želite, da se tudi vam malce naježijo dlake, vabljeni k poslušanju mogočnega grmenja novega BMW M5.
Více informací:
bmw.si